וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "אבוחצירא חסר ביטחון. חוסר האמון בו לא תרם"

8.11.2013 / 8:25

במכבי חיפה מנסים להבין מה עובר על החלוצים, ומזהים נקודת אור: "עצרנו את הסחף". וכיצד פספס המועדון כישרון ממאלמו?

את העובדה שהקבוצה שלהם לא תעפיל לשלב הבא במוקדמות הליגה האירופית אחרי התיקו מול פאוק סלוניקי אמש (0:0), במכבי חיפה כבר הצליחו להפנים. אבל דווקא מהמשחק הזה, שבו חיפה סימנה עוד וי בתקופת המשבר שלה, במועדון זיהו מסקנות שיכולות להוציא אותם לדרך חדשה כבר ביום שני.

"הדבר היחיד שרצינו להשיג במשחק הזה הוא לא תוצאה, אלא לעצור את הסחף. הפסד נוסף היה גורם לבעיות מסביב. התיקו הזה משרת את האינטרסים שלנו כרגע וזה הכי חשוב", אמרו במועדון, אך הדגישו: "אם לא ננצח את בית"ר ביום שני, נלך שוב שני צעדים אחורה ואז לא עשינו כלום". בחיפה לא ייחסו חשיבות מיוחדת למחאה ביציע ג' בעשר הדקות הראשונות. היציע יהיה סגור מול בית"ר ירושלים. בסיום המשחק אמש הקיפו כוחות המשטרה את מתחם החניה המוביל לחדר ההלבשה של השחקנים. חיפה לא הפסידה ולכן לא נרשמו תגובות חריגות. כך או כך, המשטרה דאגה לפזר את האוהדים שכן נשארו בסביבה והם אינם היו רשאים להתקרב לאזור.

שחקן מכבי חיפה, שמעון אבוחצירא. טל לוי
"כל מה שהוא עושה מתחילת העונה לא הולך לו". שמעון אבוחצירא/טל לוי

בחיפה דיברו שוב על הבעיה העיקרית של בנאדו – חוליית ההתקפה. "היום אריק מבין למה כולם דיברו בקיץ על חלוץ. אבוחצירא חסר ביטחון, כל מה שהוא עושה מתחילת העונה לא הולך לו, הוא לא מרוכז ליד השער, וגם הביטחון נפגע. אנדלובו? לא ברור מה הוא עשה אתמול על המגרש ובאיזה תפקיד הוא שיחק", אמרו שחקנים בקבוצה אתמול.

חלק מהשחקנים אמרו אתמול כי העובדה ששובל גוזלן הצעיר פתח בהרכב אתמול, מעידה על חוסר האמון באבוחצירא, שיצטרך לעבוד קשה מאוד כדי לחזור לתמונת ההרכב. גם אחרי המשחק הזה, בנאדו נחוש מאוד לחזק את הקבוצה בחודש ינואר. במועדון היה מי שאמר אתמול שלאור היכולת הטובה של סארי פלאח, בנאדו יעשה טוב אם ישחרר גם את אנדריי פיליאבסקי ויחתים שני שחקני התקפה, אבל העובדה שהקבוצה ההדחה מאירופה והמרחק ממכבי תל אביב מונעת בשלב זה להוציא סכומים גבוהים. על פלאח אמרו אתמול במועדון: "הוא היה אולי השחקן הכי דומיננטי בהגנה שלנו. ולא פשוט לומר דברים כאלה שלצדו משחק בלם כמו קינן". בחיפה היו מרוצים גם מעידן ורד.

שובל גוזלן, שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הבעת חוסר האמון באבוחצירא? שובל גוזלן/אדריאן הרבשטיין

אפרופו הבעיות בחלק ההתקפי, מתברר כי במהלך מועד ההעברות הנוכחי חיפה פספסה מספר שחקנים שכנראה יכלו לעזור לה בהמשך. מלבד ג'רמי בוקילה וסטפן שצ'פוביץ', שמרשים בליגה הספרדית השניה עם תשעה שערים ב-11 משחקים, לקבוצה הוצע לאחרונה הכוכב הצעיר של מאלמו ג'ילואן חמד (23), שחתם השבוע בהופנהיים. הליגה השבדית הסתיימה השבוע, במאזן שלו היו שמונה כיבושים וחמד עבר השבוע לבונדוסליגה בה ישחק החל מחודש ינואר. חמד סיפר לאחרונה לתקשורת הכתובה בשבדיה כי החזיק בשתי הצעות, אחת מהן מהקבוצה הישראלית. הפספוסים האלה בקיץ הם כנראה הסיבה לכך שבמועדון מעוניינים להחתים סקאוט לקראת הקיץ הבא. העונה, אגב, הסתמך המועדון בעיקר על עוזר המאמן אורי אוזן, שבעונה הבאה בכל מקרה לא אמור לאייש את התפקיד הזה.

אייל גולסה שלא נכלל בסגל עשוי להגיש בקרוב הצעה נוספת לנשיא יעקב שחר. בסביבתו טוענים כי בניגוד לשמועות הוא לא מנהל מגעים עם מכבי תל אביב, אבל לא מכחישים את רצונו לעבור לבלגיה. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט בחודש ספטמבר, בחיפה מתכוונים להזמין מספר שחקנים המסיימים חוזה ביוני 2015 לשיחות על עתידם ובהם עידן ורד, אייל משומר, טאלב טואטחה ושמואל שיימן. האחרון לא נכלל אתמול שוב בסגל ונראה כי הוא מאוכזב ממעמדו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully