וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "זו תוצאה טובה, אבל אני לא יוצא מאושר"

8.11.2013 / 0:11

מאמן מכבי חיפה היה מרוצה מה-0:0 עם פאוק: "אי אפשר לזלזל בקבוצה של 30 מיליון יורו". בוקולי: "השחקנים החליטו להיות יחד"

אחרי שבוע נוראי בו נכנעה גם להפועל רעננה בליגת העל, הצליחה הערב (חמישי) לעצור מעט את השטף כשהצליחה לא להפסיד בליגה האירופית ורשמה 0:0 משמים מול פאוק סלוניקי. הקהל שהגיע לקרית אליעזר מחה כנגד הנהלת המועדון ולא עודד בעשר הדקות הראשונות, מה שרק הוסיף עוד יותר לאווירת הנכאים באיצטדיון. השיממון ההתקפי של שחקניו של אריק בנאדו מתבטא הכי טוב כשלוקחים בחשבון כי חיפה לא הצליחה לכבוש שער במגרשה הביתי מאז ה-25 באוגוסט, והנקודה הערב קובעת כי עלייה אפשרית שלה לשלב הבא הופכת לעניין תיאורטי בלבד.

מאמן מכבי חיפה אריק בנאדו. אדריאן הרבשטיין
הביטחון נפגע. בנאדו/אדריאן הרבשטיין

בסיום המשחק הקיפו כוחות אבטחה את מתחם החניה המוביל לחדר ההלבשה וזאת מחשש להתפרעויות בסיום. בסופו של דבר הגיעו אוהדים בודדים למקום אך המשטרה לא אפשרה להם להיכנס למתחם ודאגה לליווי צמוד לשחקנים שיצאו לרכביהם.

"מבחינה טקטית עמדנו טוב היום", אמר בסיום מאמן מכבי חיפה, אריק בנאדו. "בסיומת אנחנו לוקים בחסר אבל שחקנים עבדו. השאיפה היא לכדורגל יותר התקפי, אבל זו תוצאה טובה מבחינתנו לאור התקופה בה אנחנו נמצאים. אי אפשר לזלזל בקבוצה עם תקציב של 30 מיליון יורו. אני לא יוצא מאושר אבל יוצא עם הרבה דברים אחרים".

על העובדה שלקבוצה נותר רק סיכוי תיאורטי להעפיל אמר בנאדו: "המטרה הייתה לעלות אבל המטרות השתנו כי אנחנו במקום אחר מבחינת הביטחון. אחרי שלושה הפסדים רצינו להתייצב. אנחנו לא מצליחים להבקיע ואני מאמין שנראה יותר טוב בהמשך. יש לנו חלוצים טובים בסגל, אבל הפעולה האחרונה פחות טובה. אנחנו רוצים ועובדים. גם זה יגיע".

אוהדי מכבי חיפה, מחאה. אדריאן הרבשטיין
המחאה שלהם רק הדגישה את הערב החלש של הירוקים. אוהדי מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

על הבעיה מול ההתקפות המתפרצות של היוונים אמר המאמן: "היינו די מאורגנים היום. הם יודעים לעמוד טוב. חוץ משתי התקפות הם לא הצליחן להביך אותנו. אלה חלק מהדברים הטובים שאני לוקח מהמשחק הזה". על שובל גוזלן, רן אבוקרט ועידן ורד אמר המאמן: "שובל קיבל הזדמנות עשה עבודה טובה. הכושר הגופני שלו לא ל-90 דקות באירופה. ורד ואבוקרט היו ממושמעים. ורד עשה משחק טוב ואבוקרט היה יותר טוב במחצית השניה".

גוסטבו בוקולי נשאל האם יש לו בעיה בתפקוד כאשר הוא צריך להתמקד במשימות התקפיות. "אין לי בעיה לשחק קדימה. אני משחק לרוב אחורה ומרגיש יותר טוב שם. אני יכול לשחק בעוד תפקידים. אני כאן כדי לעזור לקבוצה ככל שאוכל", אמר הקשר שנשאל גם על האוירה לקראת בית"ר ירושלים וענה: "זה נכון שהמצב לא נעים אבל מהיום השחקנים בתוך חדר ההלבשה החליטו להיות יחד. היום כבר היינו יחד ורק ככה נצא מהמצב הזה. לא ניכנס להאשמות ונחלק את הקבוצה להגמה ולהתקפה. כל אחד יודע כמה הוא חשוב לקבוצה. אנחנו באותה סירה ויחד נצא לדרך חדשה".

שחקן מכבי חיפה, גוסטבו בוקולי, לפני שחקן פאוק סלוניקי, סטפנוס אתנסיאדיס. אדריאן הרבשטיין
יוצאים לדרך חדשה. בוקולי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully