וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מטה אשר/עכו ניצחה 1:3 את הוד השרון

האורחים לקחו את המערכה הראשונה 23:25, אבל האלופה השוותה עם 25:27 דרמטי והביסה בהמשך עם 14:25, 13:25

המשחק המרכזי של המחזור הרביעי בליגת העל בכדורעף נערך הערב (חמישי) בנעמן ובסיומו, האלופה המכהנת הפועל מטה אשר/עכו שוב הוכיחה את כוחה עם ניצחון יפה, 1:3 על מכבי הוד השרון, שספגה הפסד ראשון העונה וסגרה עונה רביעית ללא ניצחון חוץ על האדומים מהצפון.

המארחים פתחו פער של ארבע נקודות במערכה הראשונה, אבל צמד חסימות של יוחאי דדון קבע מהפך ו-23:25 להוד השרון. האורחים כבר הובילו 18:20 במערכה השנייה, אבל אלן קומל הסלובני נכנס לעניינים וקבע 25:27 לאלופה ושוויון 1:1. משם והלאה הוד השרון התפרקה ומטה אשר/עכו ניצחה 14:25, 13:25 מוחץ בשתי המערכות האחרונות.

אלכס אוסוקין שחקן הפועל מטה אשר. מגד גוזני
מאמין בקבוצה שלו. אוסוקין/מגד גוזני

"שיחקנו מול קבוצה יוצאת מהכלל שנתנה תצוגה במשך מערכה וחצי", אמר בסיום המאמן נעם כץ, "יצאנו ממצב לא קל וכל הכבוד לשחקנים שלנו". סלבה בצ'קלה (10 קיל בלוק!) ולאונרדו דוס סנטוס סיימו עם 16 נק' כ"א, אלן קומל 13, אלכס אוסוקין ושלו סעדה 10 כ"א. רוברט קוך ניהל מצוין את המשחק של מטה אשר/עכו. אלכס אוסוקין הוסיף: "כן, נוכל לשמור על תואר האליפות העונה".

"הצלחנו לנצח במערכה הראשונה אחרי קרב גדול", סיכם המאמן המנוצח תומר רוסיאסנקי, "במערכה השניה לא הצלחנו לגמור כדורים ובסופו של דבר הפסדנו לקבוצה טובה מאוד". פרד טישיירה סגר את הערב עם 16 נק' להוד השרון, ג'קי גאפט 13, אלי קליינשטיין 10, יוחאי דדון 9, וסילי פוילוב 6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully