וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנס כספי והפחתת נקודות על תנאי לרמת השרון

7.11.2013 / 15:53

בית הדין של איגוד הכדורסל הרשיע את קבוצת הנשים באי הופעה למשחק. גורמים באיגוד: "בית הדין התרפס בפני רמה"ש"

בית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל הרשיע את קבוצת הנשים של רמת השרון באי הופעה למשחק חצי גמר גביע הליגה מול אליצור רמלה, וגזר עליה קנס בסך 30 אלף שקלים בפועל וסכום זהה על תנאי למשך שנה על עבירה דומה וכן הפחתת 2 נקודות על תנאי למשך שנה.

בגזר הדין נכתב: "תנהגותה של הקבוצה חמורה מאוד והביאה לתוצאות קשות: הקבוצה החליטה שלא להתייצב למשחק לא משום שהייתה מניעה כלשהי מלעשות כן, אלא כהתרסה מכוונת מתוך רצון לגרום זעזוע, אף שהייתה מודעת לכך שיגרם נזק לכדורסל נשים. ההודעה ניתנה זמן קצר מאוד לפני המשחק, כך שלא ניתן היה לשבץ קבוצה אחרת למשחק זה. התגלתה בפנינו תמונה עגומה, על פיה ארבע נשים מהבכירות בכדורסל הנשים, משקיעות משאבים רבים בסכסוך אישי שביניהן. כך לא בונים ומקדמים את כדורסל הנשים. טוב יעשו המעורבות אם ישכילו להתרכז בהיבטים המקצועיים והמקצוענים, להתבטא באופן ענייני, מכובד ומכבד ולא לתת למחלוקות מקצועיות לגלוש לכלל סכסוך אישי".

גורמים שונים באיגוד הכדורסל הביעו אכזבה מגזר הדין שניתן לרמת השרון. "איזו מן הרתעה זאת, קבוצה לא מופיעה למשחק ומקבלת רק קנס כספי? הן היו צריכות לקבל עונש שיזעזע אותן ולא יתן להן את ההרגשה שהן מעל הליגה. בית הדין התרפס בפני קבוצה שלקחה את החוק לידיים שלה".

כזכור, בבוקר חצי גמר גביע הליגה התנהל ויכוח על גבי מיילים בין יו"ר רמת השרון, רחל אוסטרוביץ', למנכ"לית מנהלת הליגה גבי בן אליהו, שלאחריו הודיעה אוסטרוביץ' לתקשורת כי קבוצתה לא תופיע למשחק. כל שמונת קבוצות הליגה האחרות עמדו מאחורי המנהלת במהלך זה, ודרשו במכתב משותף כי רמת השרון תעמוד לדין על התנהגותה. ברמת השרון זעמו על ההחלטה וענו על כך במכתב זועם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully