וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אסולין כבש ב-1:3 של הפועל פ"ת על הכח עמידר

אחרי פרשת הריאליטי, אסולין חזר עם בישול ושער ב-1:3 של הפועל פ"ת על הכח רמת גן. 0:2 קשה לנתניה על אום אל פאחם

one

הרבה דרמות ומהפכים גרם ליאור אסולין בהפועל פתח תקוה מתחילת העונה, אבל אחרי שפרשת הריאליטי הסתיימה, החלוץ סיפק לאוהדי הכחולים עוד פרק אחד מהריאליטי שלו בליגה הלאומית, עם תום המחזור העשירי הערב (שישי). אסולין פתח בהרכב הפועל פתח תקוה במשחקה הביתי מול הכח עמידר רמת גן, בישל שער מעורר מחלוקת, כבש בתוספת הזמן והוביל את קבוצתו לניצחון 1:3, שקירב אות לצמרת. המוליכה מכבי נתניה אירחה את בשר התותחים של הליגה, מכבי אום אל פאחם, אבל התקשתה מאוד עד ששערים של לארי קהינדה (82) ועידן שריקי (88) העניקו לה 0:2 ושבוע נוסף בפסגת הלאומית. מכבי הרצליה שדולקת אחריה, התעמתה עם הפועל ראשון לציון וגברה עליה 1:2. המחזור יושלם ביום שני עם שני משחקים: הפועל אשקלון - בית"ר תל אביב רמלה, הפועל נצרת עילית - הפועל ירושלים.

ליאור אסולין הפועל פתח תקוה. ניב אהרונסון
פתח, בישל, כבש. אסולין/ניב אהרונסון

הפועל פתח תקוה - הכח עמידר רמת גן 1:3

הכחולים, עם ליאור אסולין בחוד ההתקפה, פתחו באגרסיביות, וכבר בדקה ה-4 עלו ל-0:1, כשכדור שהוגבה מאגף ימין הגיע לבלם אורי פסו, שנותר חופשי במרכז הגנת האורחים ונגח בעוצמה פנימה. הכחולים של ניסן יחזקאל המשיכו לתקוף גם אחרי השער הראשון אבל היו חסרי דיוק באזור רחבת האורחים. על סף השריקה למחצית מגן הפועל פתח תקוה יוגב בן סימון בעט טיל מחוץ לרחבה, אך הכדור חמק ליד קורת שער האורחים, והתוצאה נותרה ללא שינוי.

בדקה ה-55 הכניס יחזקאל את מתן בלסטרה במקום שחר בלילטי, במטרה לחזק את התקפת הכחולים, אשר נראתה אנמית בתחילת המחצית השנייה. בדקה ה-58 פתח תקווה נענשה, כשהגבהה מצד ימין הגיעה לראשו של מייקל טוקורה, שנגח לפינה הרחוקה וקבע 1:1. הכוח עמידר רמת גן המשיכה לאיים על שער המארחת, שנראתה כבויה והסתגרה לא מעט דקות בהגנה. בדקה ה-78 הגיע רגע מעורר מחלוקת. אסולין הגביה כדור גובה מצד שמאל של הרחבה, אחד משחקני פתח תקוה נדחף מאחור והשופט אורן סימניאן שרק לפנדל, אבל שי רביבו הגיח מאחור ובעט פנימה, והשופט סימניאן שינה את שריקתו ואישר את השער מיד. בתוספת הזמן הגיע הפינאלה של מי אם לא, ליאור אסולין. החלוץ של הפועל פתח תקווה הרים את המושבה כשפרץ מצד ימין, חתך למרכז ובעט טיל פינה שקבע 1:3.

"השתחרר לחץ, שיחקנו לא כל כך טוב אבל ניצחנו, זה הכי חשוב", אמר ליאור אסולין בסיום המשחק. אסולין התבקש להתייחס לשריקות הבוז ספג מאוהדי הפול פתח תקוה, ואמר: "אותי לא כל כך מעניין הקהל, הם מביעים את הדעה שלהם, מבחינתי הכי חשוב שניצחנו. חזרתי לפה, אני שמח לחזור לפה, כיף לי בקבוצה הזאת, אנחנו קבוצה מצוינת. אפשר להבין את הכעס של האוהדים, אבל קיבלתי החלטה לנסוע, ואני שמח שחזרתי".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מכבי נתניה - מכבי אום אל פאחם 0:2

בקבוצה של יוסי מזרחי מבינים שהחיים בלאומית פחות קלים ממה שהם ציפו להם ולמרות שהיריבה מוואדי ערה היא הקבוצה החלשה בליגה, הנתנייתים התקשו מאוד לפני שהנחילו לה הפסד תשיעי העונה.

למרות הציפיות למבול של שערים, המחצית הראשונה, בה שלטה המארחת, הסתיימה ב-0:0. במחצית השנייה התמונה לא השתנתה, ושחקניו של יוסי מזרחי לא הצליחו לפרוץ את שער האורחים. אבל בדקה ה-82 סוף סוף המארחת עלתה ל-0:1 ששחרר הרבה לחץ בקבוצה, משער של לארי קהינדה. בדקה ה-88 עידן שריקי הכפיל והבטיח לקבוצתו שלוש נקודות יקרות ושבוע נוסף בפסגת הלאומית.

שחקן מכבי נתניה, עידן שריקי. ברני ארדוב
האוהדים ציפו להרבה שערים, הוא הבטיח את הניצחון בדקות הסיום. שריקי/ברני ארדוב

מכבי הרצליה - הפועל ראשון לציון 1:2

שתי קבוצות שנמצאות במגמות הפוכות נפגשו בשרון, ובתום ההתמודדות תומר קשטן ושחקניו רושמים 16 נקודות מתוך 18 האפשריות האחרונות והם צועדים במקום השני. ראשון לציון לעומת זאת, רשמה הפסד רביעי רצוף, ולמרות שסוף סוף הצליחה לכבוש אחרי שלושה משחקים ללא שער, אין זה מנחם את הכתומים, ששקועים עמוק במקום הלפני אחרון.

הפתיחה הייתה של המארחת, שכבר בדקה ה-14 עלתה ל-0:1 משער של אבי חי. הכתומים הגבירו לחץ ובדקה ה-32 השיגו את השוויון כששלומי אזולאי הרשית וקבע 1:1 שנשמר עד למחצית. כמו במחצית הראשונה, גם דקות הפתיחה של המחצית השנייה היו של הרצליה, שניצלה רפיון בהגנת ראשון לציון, וחגגה לאחר שרן מלכה החזיר לה את היתרון וקבע 1:2 בדקה ה-58. עד לסיום הרצליה שמרה על התוצאה והבטיחה לעצמה ניצחון שישי העונה, ששומר על הפער בינה לבין המוליכה נתניה על שתי נקודות.

אבי חי מכבי הרצליה חוגג שער. ברני ארדוב
הרצליה לא עוצרת. אבי חי חוגג את שערו מול ראשון לציון/ברני ארדוב

הפועל קטמון - מכבי יבנה 2:3

שבוע לפני הדרבי מול הפועל ירושלים, הפועל קטמון השיגה ניצחון דרמטי בטדי. מכבי יבנה, ללא תומר בן חיים הפצוע, שלטה במחצית הראשונה, לפני שדווקא קטמון כבשה. חור בהגנת האורחים הותיר את רז שטיין חופשי בצד שמאל, והצעיר המושאל ממכבי חיפה גלגל פנימה בדקה ה-40 את השלישי שלו העונה. השער שחרר את המארחת, ובדקה ה-53 היה זה הקפטן שי אהרון שירה את השני אחרי שדין יצחק נרדם בשמירה. יבנה צימקה בדקה ה-65 עם פנדל של מאור פרץ אחרי שהמחליף יניב אופיר נדחף ברחבה, ובדקה ה-77 קיבלה פנדל נוסף, מפוקפק למדי. נבו מזרחי שסחט את הפנדל בעט שמאלה, עמית שמש שוב רק נגע בכדור ולא מנע את השוויון. אלא שקטמון חיפשה את ההכרעה וגם השיגה אותה בדקה ה-85, כשאלירן ג?ורג? בעט מימין וגולן חרמון דחק משני מטרים לשערו הוא.

מכבי אחי נצרת - הפועל בני לוד 2:2

פעמיים הוליכו המקומיים מהתחתית, אבל פעמיים חזרו האורחים מהצמרת. סרג' איוס כבש לנצרת בדקה ה-23 והעלה אותה ל-0:1, אך רן בן שמעון קבע שוויון 1:1 בדקה ה-37. נצרת עלתה שוב ליתרון בדקה ה-59 משער של תאיה אגבולה, רק כדי לשמוט שלוש נקודות יקרות בדקה ה-83, כשספגה שער ממשה בן לולו, שקבע 2:2.

הפועל רמת גן - הפועל עפולה 1:1

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, האורחים מהתחתית עלו ל-0:1 משער של שחר הירש בדקה ה-64, אולם נותרו מתוסכלים בסיום לאחר שהאורדונים נחלצו בתוספת הזמן מהפסד בזכות שער ל אבי סופר בדקה ה-90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully