וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: 70:79 לברצלונה על צסק"א מוסקבה

הצגה של נבארו (20 נק') סידרה לקטאלנים ניצחון יקר והעמיקה את המשבר אצל הרוסים. פנרבחצ'ה/אולקר ממשיכה לחגוג

המחזור הרביעי ביורוליג הסתיים הערב (שישי) עם שישה משחקים נוספים, כולם בבתים א' ו-ג'. במוקד עמד הקרב האדיר בין ברצלונה וצסק"א מוסקבה, שהסתיים בנוקאאוט של הקטאלנים, שניצחו 70:79 ועלו למאזן 2:2, בעוד הרוסים ממשיכים במשבר שלהם. פנרבחצ'ה/אולקר וז'ליקו אוברדוביץ' ממשיכים לחגוג וניצחו בחוץ 78:88 את פרטיזן בלגרד. אולימפיאקוס, אלופת אירופה, עלתה למאזן 0:4 אחרי 62:70 בסיינה, שמצידה עוד לא ניצחה העונה ביורוליג. באיירן מינכן המשיכה בעונה הטובה שלה עם 68:82 על מלאגה. גלאטסראיי עבדה קשה בפולין לפני שניצחה 75:78 את זיילונה גורה. נאנטר הקטנה הביסה 61:80 מרשים את בודיבלניק קייב וצברה ניצחון שני ברציפות.

שחקן ברצלונה חואן קרלוס נבארו. David Ramos, GettyImages
אי אפשר לעצור את זה. נבארו/GettyImages, David Ramos

בית א'

ברצלונה - צסק"א מוסקבה 70:79

אחרי ההפסד המפתיע לנאנטר, ברצלונה הייתה חייבת ניצחון כדי לא לאבד אחיזה בבית. מי שנחלץ לעזרה היה חואן קרלוס נבארו, שקלע 17 נקודות במחצית השנייה מתוך ה-20 שעימן סיים את המשחק. צסק"א הובילה בהפסקה בחמש נקודות, אבל נבארו הצית את המארחים עם ריצת 0:7 בתחילת הרבע השלישי ועוד אחת של 0:10 בהמשכו והעביר את השליטה לקטלאנים. ברצלונה עלתה ליתרון 58:66 ובהמשך ל-60:72 ושמרה על היתרון, גם בזכות מרסליניו הוארטס שקלע 16 נקודות ואנטה טומיץ' שהוסיף 13. בצסק"א בלט ולדימיר מיקוב עם 14 נקודות, כשג'רמי פארגו מוסיף 11.

נאנטר - בודיבלניק 61:80

הסנסציה הצרפתית ממשיכה להוכיח שהיא ראויה למעמד והצליחה להמשיך את המומנטום מהניצחון האדיר בברצלונה ולעשות צעד קטן לכיוון העפלה לשלב הבא. קייב, שגם היא חגגה ניצחון בכורה במפעל לפני שבוע, נמוגה לחלוטין ברבע הראשון, אותו ניצחו הצרפתים 8:27 גדול, תוך שהם צולפים חמש שלשות. עד למחצית זה הפך ל-23:51 והגארבג' טיים חגג עד לסיום. 14 נקודות של וויל דניאלס הובילו את נאנטר, 12 לדחואן סאמרס אצל המפסידים.

פרטיזן בלגרד - פנרבחצ'ה/אולקר 88:78

ז'ליקו אוברדוביץ' שב הביתה כמו גדול, אחרי שמחץ עם הטורקים את צסק"א ב-26 הפרש בשבוע שעבר וחגג פעם נוספת מול הקבוצה אותה הוליך לזכייה בגביע אירופה ב-1992. פנר/אולקר הוכיחה שוב שהיא תדבר חזק מאוד במפעל העונה, כאשר התגברה על מחצית ראשונה חלשה, אותה סיימה בפיגור 38:30, בזכות מחצית שנייה של 40:58 בדרך לניצחון נינוח. האיש של אוברדוביץ' היה בויאן בוגדנוביץ', שקבר 26 נקודות. בו מקאלב הוסיף 14 ואילו אמיר פרלדזיץ' תרם משחק גדול של 11 נקודות, שמונה אסיסטים ושישה ריבאונדים. את הסרבים הובילו ג'ופרי לברג'ן עם 20 נקודות ועשרה ריבאונדים וטרנס קינסי עם 18 נקודות ושבעה ריבאונדים.

בית ג'

זיילונה גורה - גלאטסראיי 78:75

אחרי שני הפסדים רצופים, גלא השיגה ניצחון חוץ לא פשוט בכלל בפולין מול הקבוצה החלשה במפעל, שמצידה שבה להפסיד לאחר שהשיגה לפני שבוע ניצחון היסטורי. המשחק היה די צמוד במחצית הראשונה עם יתרון קל לטורקים, שברבע השלישי כבר ברחו ל-36:48. המארחת ביצעה קאמבק גדול ועלתה ל-72:73, 1:37 לסיום, אבל קרלוס ארויו ופופס מנסה בונסו היו שם במאני טיים כדי לקחת את המשחק. ארווין דאדלי הוביל עם 21 נקודות ושמונה ריבאונדים, 15 למנסה בונסו ו-11 לארויו, שמסר שישה אסיסטים. בזיילונה, 17 לארווינג ווקר ופרמיסלב זמוייסקי.

באיירן מינכן - מלאגה 68:82

שתי הקבוצות הגיעו למשחק במאזן 1:2, אולם בסיומו, הבווארים שממשיכים להוכיח את כוחם במפעל הצליחו להתגבר על ההפסד לאולימפיאקוס בשבוע שעבר והמשיכו להתקרב לשלב הבא מול האנדלוסים, שסבלו מאוד מחסרונו של ניק קיינר מדלי. באיירן רצה ל-15:26 בתום הרבע הראשון ומאותו רגע האורחים היו במרדף שלא הוביל לשום מקום. הכי קרוב שהם הגיעו היה פיגור 73:66, חמש דקות לסיום, אבל שלשה של ניהאד דג'דוביץ' חיסלה כל חלום לקאמבק ספרדי. 19 למלקולם דילייני בבאיירן (כולל 14 מ-15 מקו העונשין, עוד 16 לדג'דוביץ', שהוסיף תשעה ריבאונדים ו-13 של רובין בנצינג. ג'ייסון גריינג'ר הוביל את מלאגה עם 14.

סיינה - אולימפיאקוס 70:62

אלופת אירופה, וזה לא חדש, לא חוששת מאף קבוצה בשום מגרש. הפעם היא הגיעה לטוסקנה ושמרה על מאזן מושלם העונה ביורוליג (מחזיקה ברצף של שבעה ניצחונות במפעל, כולל העונה שעברה), בעיקר בזכות רבע ראשון של 11:20. האיטלקים, שעדיין מחפשים ניצחון ראשון העונה, ממשיכים לאכזב וקלעו ב-38 אחוז בלבד לשתי נקודות. אולימפיאקוס הציגה חלוקת נקודות יפה, כאשר אף שחקן לא קלע בדאבל פיגרס, אבל ארבעה (בריאנט דנסטון, ואסיליס ספאנוליס, מירזה בג'יץ ומת'יו לוייסקי) קלעו תשע כל אחד. 13 לקים אינגליש וטיילור רוצ'סטי אצל המפסידים.

שחקן באיירן מינכן מלקולם דילייני. GettyImages
ערב אדיר מקו העונשין. דילייני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully