וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל: "אני מאמין שנגד ברצלונה יהיה קל יותר"

קשר סלטיק מאוכזב מההפסד לאייאקס ומאמין שקבוצתו יכולה להעפיל: "המנג'ר מחדיר בנו אמונה. עשינו כל מה שהוא ביקש"

סלטיק אמנם מדורגת במקום האחרון בבית ח' בליגת האלופות עם שלוש נקודות, אבל נדמה שבקבוצה הסקוטית עדיין מאמינים שאפשר יהיה להשיג את המקום השני בבית שיוביל לשמינית הגמר. אחרי ההפסד 1:0 לאייאקס בירם כיאל התראיין בתקשורת הסקוטית, ואמר: "אנחנו מצפים כעת למשחק נגד מילאן. אנחנו נעשה את המיטב ואני מקווה שנוכל לקחת שלוש נקודות שיציבו אותנו בעמדה טובה לקראת המשחק האחרון נגד ברצלונה. הם כבר העפילו ולכן אני חושב שזה יהיה קל יותר".

שחקן סלטיק בירם כיאל מול שחקן אייאקס דיילי בלינד. AP
חצאי מצבים זה לא מספיק. בירם כיאל/AP

על התחושות ששוררות בסלטיק העונה אמר הקשר ששיחק אתמול 77 דקות: "המנג'ר מחדיר בנו אמונה ועדיין מרגיש שאנחנו יכולים להעפיל מכיוון שיש שני משחקים ושש נקודות בקופה. הכול אפשרי. הייתה לנו הזדמנות טובה להגיע לעמדה טובה בבית ולכן אנחנו מאוכזבים מאוד מההפסד. עבדנו קשה כדי להישאר במשחק והיו לנו חצאי מצבים שלא ניצלנו. שיחקנו נגד קבוצה טובה כמו אייאקס ואנחנו צריכים לכבד אותם. עשינו את כל מה שהמנג'ר ביקש, אבל לפעמים הדברים לא עובדים כפי שאתה רוצה".

על עצמו אמר כיאל: "הייתה לי הזדמנות טובה ולכן זה מאכזב. אנחנו חייבים להתחיל למצוא את הרשת. כבשנו רק שני שערים בארבעה משחקים ואנחנו צריכים לשפר את זה אם אנחנו רוצים את הנקודות שאנחנו צריכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully