וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה רשימת המשכורות של המאמנים בספרד

אנצ'לוטי המאמן המרוויח ביותר בספרד עם 7.5 מיליון יורו בשנה ומשאיר אבק לטאטה מרטינו. דייגו סימאונה במקום השלישי

בוודאי אתם סקרנים לדעת כיצד מרוויחים המאמנים בליגה הספרדית, או בעיקר אתם מתעניינים לקרוא מי מרוויח יותר, מאמן ריאל מדריד או מאמן ברצלונה? בספרד פורסמו היום (חמישי) את משכורותיהם של כל מאמני הליגה הספרדית שמחדדים פעם נוספת את הפערים בין שתי הגדולות בליגה לבין כל האחרות.

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. AP
לפחות במשכורות הוא משאיר אבק. אנצ'לוטי/AP

אז לשאלת השאלות, הנה התשובה: קרלו אנצ'לוטי (ריאל מדריד) הוא המאמן שמרוויח את המשכורת השמנה ביותר בליגה ומגיע ל-7.5 מיליון יורו בשנה. במקום השני והרבה אחריו נמצא חרארדו מרטינו, מאמנה של ברצלונה, שמסתפק ב-5.4 מיליון יורו. בהמשך הרשימה ובאופן לא מפתיע נמצא דייגו סימאונה, מאמנה של אתלטיקו מדריד שמכניס לכיסו 2.5 מיליון יורו בשנה.

חרארדו מרטינו מאמן ברצלונה במסיבת עיתונאים. רויטרס
בעוד שנה אולי התמונה תהיה שונה. חרארדו מרטינו/רויטרס

בהמשך הרשימה אפשר למצוא במקום הרביעי את מאמנה של בילבאו ארנסטו ולוורדה עם שני מיליון יורו. חמישי מירוסלב ג'וקיץ' מוולנסיה עם 1.8 מיליון, אותו סכום בדיוק שמרוויח גם מרסיליניו טוראל מוויאריאל. אונאי אמרי, שמוביל את סביליה בשנים האחרונות, גורף 1.5 מיליון יורו והוא מדורג במקום השביעי. לואיז גרסיה פלאסה מחטאפה בהמשך הרשימה עם 1.2 מיליון, וחאבייר אגירה מאספניול עם מיליון יורו.

מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה. AP
שומר על מעמדו בצמרת, בדיוק כמו הקבוצה שלו. דייגו סימאונה/AP

המשך הרשימה כוללת את המאמנים שמרוויחים פחות ממיליון יורו בעונה. ברנד שוסטר ממלאגה מסתפק ב-800 אלף, לואיס אנריקה מסלטה ויגו במקום ה-11 עם 700 אלף, פראן אסקריבה מאלצ'ה עם 650 אלף ולוקאס אלקלראז מגרנאדה עם 600 אלף, כמו פפה מל מבטיס. חואקין קפארוס, שמוביל את לבנטה מכניס לכיסו 550 אלף יורו, ושאר המאמנים מסתפקים בחצי מיליון יורו: יאגובה אראסטה מסוסיאדד, חאבייר גרסיה מאוסאסונה, חואן איגנסיו מרטינס מוויאדוליד, פאקו חמס מראיו וייקאנו ופרנסיסקו רודריגס וילצ'ס מאלמריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully