וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הפוטבול: "ה-GM של מיאמי הציע מכות"

7.11.2013 / 9:58

התפתחויות חדשות בפרשת אינקוגניטו-מרטין: על פי סוכנו של מרטין, ה-GM הציע שהשחקן יתגונן באמצעות אגרוף לפניו של אינקוגניטו. מרטין אושפז בבית חולים בגלל לחץ נפשי

פרשת ריצ'י אינקוגניטו וג'ונתן מרטין, בעקבותיה עזב האחרון את מיאמי דולפינס, ממשיכה לעשות הרבה רעש ב-NFL. כעת, על פי עדויות, מתברר כי הג'נרל מנג'ר של הדולפינס ג'ף איירלנד ידע מהסיפור. התגובה שלו: "שיילכו מכות".

על פי הדיווח, סוכנו של מרטין ריק סמית' יצר קשר עם איירלנד ב-28 באוקטובר. איירלנד אמר, לטענתו, כי "מרטין צריך לדאוג לעצמו עם אגרוף לפנים של אינקוגניטו". השחקן, אגב, אשפז את עצמו בבית חולים בדרום פלורידה בגלל לחץ נפשי.

ריצ'י אינקוגניטו שחקן מיאמי דולפינס עם ג'ונתן מרטין. Bill Feig, AP
הסיפור הזה לא יירד מסדר היום. מרטין ואינקוגניטו/AP, Bill Feig

ובינתיים, במיאמי עצמה נשמעים קולות רבים בעד אינקוגניטו ונגד מרטין. "אם יש לך בעיה עם מישהו, תגיד", אמר התאקל טייסון קלאבו, "זה לא משהו שהיה הכרחי, ולמה מרטין עשה את הרעש התקשורתי הזה? רק הוא יודע".

התופס בריאן הארטליין הוסיף: "לא חשבתי לרגע שיש פה סכנת חיים. אם אתה משמיע הקלטה של צד אחד, למה אתה לא משמיע את הכול? אי אפשר להוציא חלקים מהשיחה ואת החלקים האחרים להשאיר בצד".

הקוורטרבק ריאן טנהיל אף הפתיע: "ריצ'י אמר ש'ג'ונתן הוא כמו האח הקטן שלי'. זה נכון, הוא היה לפעמים קשה אתו, אבל כשהיה צריך תמיד הגן עליו, בכל סיטואציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully