וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חתיכת חרא חצי כושי, אני אחרבן לך על הפנים"

5.11.2013 / 12:21

ESPN חשפה הקלטה מזעזעת של שחקן מיאמי דולפינס ריצ'י אינקוגניטו, שעל פי החשד הבריונות שלו גרמה לשחקן הקבוצה ג'ונתן מרטין לעזוב. עלול להיות מושעה לצמיתות מה-NFL

מזה מספר ימים מזעזעת פרשה קשה את ה-NFL, כשבמוקד עומדים קבוצת מיאמי דולפינס ושחקניה ריצ'י אינקוגניטו וג'ונתן מרטין.

אינקוגניטו בן ה-30 צבר בעבר שונאים רבים בקבוצות אחרות וכונה "השחקן הכי מלוכלך ב-NFL". כעת, הלכלוך עובר מחוץ למגרש ועלול לסיים לו את הקריירה.

ריצ'י אינקוגניטו שחקן מיאמי דולפינס עם ג'ונתן מרטין. Bill Feig, AP
ביחד רק למראית עין. אינקוגניטו עם ג'ונתן מרטין/AP, Bill Feig

ב-30 באוקטובר עזב מרטין, שחקן השנה השנייה בליגה, את הדולפינס מ"סיבות אמוציונליות". על פי דיווחים, מספר שחקנים עשו ממנו צחוק בארוחת הצהריים והשפילו אותו בפומבי. אלא שבסוף השבוע שעבר חשף אדם שפטר מ-ESPN כי מדובר בהתעללות נפשית נמשכת, בעיקר מצדו של אינקוגניטו. פעם אחת אף נדרש מרטין על ידי אינקוגניטו להוציא מכיסו 15 אלף דולר כדי לממן טיול של מספר שחקנים ממיאמי ללאס וגאס. הוא שילם מאחר שלטענתו "חשש לחייו".

מסתבר שלחשש הזה היה בסיס מוצדק. אתמול (שני) נחשפה הקלטה מזעזעת להודעה שהשאיר אינקוגניטו על מכשיר הטלפון הנייד של מרטין באפריל. "היי, מה קורה, חתיכת חרא חצי כושי. ראיתי הודעה שלך בטוויטר. התאמנת עשרה שבועות. אני רוצה לחרבן לך בתוך הפה ולפתוח את הפה המזוין שלך. אני הולך לתת בראש לאמא השנייה שלך. לך תזדיין, אתה עדיין רוקי. אני ארצח אותך".

מאמן מיאמי דולפינס ג'ו פילבין. Lynne sladky, AP
לא ראה את זה מגיע. מאמן מיאמי דולפינס ג'ו פילבין עונה לשאלות העיתונאים השבוע/AP, Lynne sladky

מיאמי והליגה קיבלו את ההקלטה, כמו גם הודעות אחרות וחלופת מסרים בין אינקוגניטו למרטין. על פי מקורות ועדויות, זו לא הייתה הפעם הראשונה שבה אינקוגניטו מתנכל למרטין ובכלל לחברים בקבוצה. על פי "מיאמי הראלד", הדולפינס צפויים לזרוק אותו וייתכן שלא יחזור עוד לשחק ב-NFL. "הוא גמור פה", אמר גורם בכיר במועדון, "יש פרוצדורות והליגה חוקרת, אבל מצידנו אנחנו צריכים לעשות את שלנו, והוא לא ישחק פה אפילו משחק אחד".

עם זאת, במיאמי ידעו שמשהו מסתתר במחשכי המועדון, אבל לא ידעו מהו הגורם. מרטין עצמו לא מסר את שמו של אינקוגניטו כאחראי הראשי למצב רוחו הירוד באימונים.

ריצ'י אינקוגניטו שחקן מיאמי דולפינס. J Pat Carter, AP
עבר עשיר בבעיות. ריצ'י אינקוגניטו/AP, J Pat Carter

לאינקוגניטו עבר רצוף בבעיות משמעת עוד מימיו במכללות נברסקה ואורגון. ב-2005 הוא נבחר בדראפט על ידי סנט לואיס ראמס וב-2009 הוכתר כ"שחקן הכי מלוכלך בליגה" על פי סקר של ספורטינג ניוז. באותה שנה הייתה לו תקרית עם מאמן הראמס סטיב ספאגנולו, שבעקבותיה שוחרר מהקבוצה.

הקוורטרבק המחליף של ניו יורק ג'טס דיוויד גרארד ניסה להגן על אינקוגניטו: "הוא בחור טוב", אמר, "אבל כמו כולנו, אוהב לעשות לפעמים שטויות. זו סיטואציה שעצוב לראות".

עם זאת, יש לא מעט שחקנים שלא מצרים על כך שהליגה תהיה, כנראה, נטולת אינקוגניטו החל מהימים הקרובים. "צריך לזרוק אותו", אמר בארט סקוט, ששיחק בבולטימור רייבנס ומכיר את אינקוגניטו היטב מימיו בניו יורק ג'טס, "הוא לא יחסר לאף אחד. תאמינו לי. אתה צריך להיות לוזר אמיתי כדי לעזוב את הבניין ולהשאיר הודעות של איומים בטלפון. זה לקחת את הבריונות לרמה אחרת לגמרי". סקוט עצמו, אגב, היה שותף לא אחת בטקסי השפלה לרוקיז, שקיימים בכל קבוצה ב-NFL.

מאמן הדולפינס ג'ו פילבין התייחס לנושא: "מה-10 באפריל, כשהשחקנים ואני הגענו לפה להתכונן לעונה, כל מה שעמד לנגד עיני הוא להביא את השחקנים שלי למיצוי מלא של הפוטנציאל. כל התנהגות כזו לא ראויה ולא מקובלת עלי ועל המועדון".

אינקוגניטו עצמו אמר מספר פעמים כי הוא רוצה ששמו ינוקה ואף פנה לשפטר בדרישה שיפסיק לפגוע בו. "יש שלושה דברים שאי אפשר להסתיר: את השמש, את הירח ואת האמת", צייץ בטוויטר ציטוט של בודהה. מרטין נמצא עם משפחתו בלוס אנג'לס להמשך התייעצות בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully