וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: קובאן הפתיעה את פנאתינייקוס ביוון

הקבוצה שהובסה בידי מכבי ת"א גברה על היריבה הבאה של הצהובים 69:72 בסיום דרמטי. הכוכב האדום הדהימה את לבוראל

מחזור 4 בשלב הבתים הראשון של היורוליג יצא הערב (חמישי) לדרך עם שישה משחקים - כולם בבתים ב' ו-ד'. ההפתעה הגדולה של הערב הגיעה בדמות הניצחון הענק של קובאן, שהתאוששה מההפסד הכואב למכבי תל אביב וניצחה ביוון את הענקית הירוקה 69:72 במשחק עם סיומת דרמטית במיוחד. הפתעה נוספת נרשמה בספרד, שם נכנעה קוצ'ה לבוראל לכוכב האדום בלגרד. בבית ב' המשיכה ריאל מדריד את פתיחת העונה הדורסנית שלה כשדרסה ללא קושי את שטרסבורג, בעוד אנאדולו אפס גברה על ז'לגיריס ובאמברג נכנעה למילאנו.

שחקן פנאתינייקוס דימיטריס דיאמנטידיס. GettyImages
מה עובר עליהם? דיאמטידיס ופנאתינייקוס סופגים הפסד ביתי כואב/GettyImages

בית ב'

באמברג - מילאנו 76:62

המפגש בין הקבוצה המפתיעה של הבית למאכזבת הסתיים בניצחון של המאכזבת, שלאט לאט מתחילה לחזור לעניינים ומאזנה עומד כעת על 2:2. מילאנו הוליכה למשך מרבית שלבי המשחק, ועם רבע אחרון של 11:20 דאגה לסגור עניין. אלסנדרו ג'נטילה המוכשר כיכב עם 18 נקודות, אקס הפועל ירושלים סמארדו סמואלס הוסיף 13 וקית' לנגפורד הסתפק ב-8 בלבד. זאק רייט בלי בבאמברג עם 13 נקודות, אך הגרמנים יורדים לקרקע אחרי הניצחון הגדול על אנאדולו אפס.

אנאדולו אפס - ז'לגיריס קובנה 61:72

ההפסד הדרמטי לבאמברג בשבוע שעבר לא היה בתכניות של הטורקים, אך הערב הם התאוששו ושוב קיבלו משחק מוצלח מה-MVP שלהם העונה עד כה, אקס הפועל אילת סקוטי הופסון. האמריקאי סיים עם 15 נקודות, 2 יותר מקוסטס וסילאידיס ודושקו סבאנוביץ'. ז'לגיריס יורדת לקרקע שבוע אחרי שהביסה את שטרסבורג ב-24 הפרש, והערב היא קיבלה 14 נקודות מג'סטין דנטמון. שרונאס יאסיקביצ'יוס הוסיף 8 נקודות ב-21 דקות.

שטראסבורג - ריאל מדריד 85:66

הקבוצה הצרפתית הצנועה המשיכה לשמש כשטיח של הבית, ואחרי שהפסידה בכל אחד משלושת משחקיה בהפרש דו ספרתי, הובסה הערב מול אחת המועמדות הברורות לזכייה בתואר. המארחים החזיקו רק רבע אחד, אבל הצגה ענקית של רודי פרננדס הביאה את הבלאנקוס ביתרון 15 אל המחצית. הצרפתים נעצרו על 8 נקודות בלבד ברבע השלישי, ריאל המשיכה לדהור והפכה את הרבע האחרון לגארבג' טיים אחד גדול.

רודי פרננדס סיים כקלעי המוביל של ריאל עם משחק נהדר של 24 נקודות (5 מ-9 לשלוש), ג'ייסי קארול הוסיף 14 (4 מ-8 לשלוש). שטראסבורג קיבלה הצגה מאלכסיס אג'ינסה עם 23 נקודות (9 מ-13 מהשדה) ו-8 ריבאונדים, אבל זה לא הספיק כמובן.

שחקן ריאל מדריד רודי פרננדס חוגג. מגד גוזני
בכושר שיא. פרננדס/מגד גוזני

בית ד

פנאתינייקוס - קובאן 72:69

משהו חורק בענקית הירוקה, שבשבוע שעבר התקשתה מאוד מול הכוכב האדום בלגרד והערב רשמה את הפסדה השני באירופה העונה, ועוד בבית, רגע לפני שהיא מגיעה ליד אליהו. פנאתינייקוס נראתה נורא ברבע הראשון בו נתקעה על 12 נקודות בלבד ופיגרה ב-5 במחצית מול הקבוצה שקיבלה בראש מהצהובים במחזור הקודם. דיאמנטידיס המשיך להחטיא ללא הפסקה מחוץ לקשת, הירוקים סגרו רבע נוראי נוסף, הפעם עם 10 נקודות בלבד וסימאס יסאייטיס וחבריו כבר הוליכו ב-15 הפרש.

נגמר? מה פתאום. יונאס מאצ'יוליס קלע 8 נקודות מהירות והוביל את המארחים ל-4:17 ברבע האחרון, קובאן ניסתה לשמור על ההפרש בציפורניים אבל ביתרון 3 חטפה שלשה עצומה מדיאמנטידיס, 6 שניות לסיום. האוהדים בירוק לא הספיקו לחגוג, וכבר ראו את קרונוסלב סימון טס לצד השני וקובר שלשה גדולה עוד יותר שניצחה את המשחק. יסאייטיס סיים כקלעי המוביל של קובאן עם 14 (4 מ-6 לשלוש), דרק בראון הוסיף 13 והוריד 8 ריבאונדים.את פנאתינייקוס הוליך ג'יימס גיסט עם 18, דיאמנטידיס סיים רק עם 6.

קוצ'ה לבוראל - הכוכב האדום בלגרד 73:63

מכת הפציעות שמוטטה את המארחים והביאה אותם עד למקום ה-17 בליגה הספרדית המשיכה לאמלל את הבאסקים גם באירופה, ועלתה להם בהפסד ביתי חריג. הכוכב האדום הגיעה עם הרבה ביטחון עצמי אחרי שהצליחה למתוח את פנאתינייקוס במחזור הקודם, ועלתה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון. אלא שאז נעצרו האורחים על 6 נקודות בלבד ברבע השני, וראו את קוצ'ה מחוללת מהפך. הנדנדה נמשכה, וברבע האחרון הצליחו האורחים לברוח עם 12:19, והשיגו את הניצחון הראשון שלהם במפעל העונה.

שחקן נבחרת רוסיה סרגיי ביקוב. רויטרס
ניצחון חוץ ענק. ביקוב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully