וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו סוזה: "יש הזדמנות לעשות היסטוריה", המשחק בערוץ 1

מכבי תל אביב תפגוש את פרנקפורט (ה’, 20:00), המשחק ישודר בערוץ פתוח. יואב זיו לא בסגל, לוגסי וריף פרץ בפנים

צילום: קובי אליהו, עריכה: טל רזניק

מכבי תל אביב ערכה הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד איינטרכט פרנקפורט שייערך ביום חמישי בבלומפילד במסגרת המחזור הרביעי בשלב הבתים של הליגה האירופית (20:00, ערוץ 1, ספורט1). הצהובים, שערכו ביום רביעי בבוקר את האימון הטקטי היחיד שלהם לקראת ההתמודדות ינסו לשכוח את הפסד הליגה הראשון, 3:2 להפועל באר שבע ביום שני, ולהתרכז במשחק נגד הגרמנים שמוליכים את טבלת בית ו'.

פאולו סוזה ייאלץ להסתדר ללא טל בן חיים המורחק ודור מיכה שעדיין לא החלים סופית מהפציעה במפשעה. יואב זיו שוב לא נכלל בסגל. המאמן הפורטוגלי צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב כאשר דן איינבינדר, ניקולה מיטרוביץ', ברק יצחקי וראדה פריצה שלא פתחו בבאר שבע עשויים להיכלל ב-11 מול פרנקפורט וגם עומרי בן הרוש, שלא שותף בשני המשחקים האחרונים, עשוי להחליף את מאנה הספרדי שמול באר שבע איכזב שוב. סוזה הפתיע כשזימן למחר 19 שחקנים, ביניהם ריף פרץ ומשה לוגסי.

מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה. ברני ארדוב
גם הוא רוצה לשכוח את באר שבע. סוזה/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה אמר במסיבת העיתונאים: "כמו שאמרתי אחרי המשחק נגד באר שבע, היינו צריכים כמה ימים כדי להגיע להכנה מקסימלית למשחק. הכול תלוי בנו, ואנחנו צריכים לעשות מאמץ כדי לנצח ולעבוד באותה אינטנסיביות שנדרשת. הדברים תלויים בנו ובבלומפילד אנחנו יכולים לבטא את עצמנו בצורה טובה יותר, אנחנו נמצאים שם עם האוהדים שלנו שדוחפים אותנו וזה יכול להיות יום היסטורי עבורנו".

על הסיכויים לעבור לשלב הבא אמר סוזה: "הסיכויים אחרי הניצחון על בורדו היו גבוהים, אבל ההתמקדות שלנו היא בליגה. ברמות הבאות יש שחקנים מנוסים, יש לנו סיכויים. אנחנו יודעים שפרנקפורט באה לכאן כדי לנצח. אנחנו צריכים להבין איפה אנחנו נמצאים, ולהסתכל על עצמנו. אנחנו רוצים להצליח במפעל הזה. יש לנו סיכוי לעבור שלב במיוחד אחרי הניצחון על בורדו. פרנקפורט היא קבוצה חזקה שמתמקדת בליגה".

על ההשלכות של הפסד הליגה הראשון בישראל אמר הפורטוגלי: "על המועדון או השחקנים ההפסד לבאר שבע לא השפיע בכלל. אנחנו מתמקדים רק במשחק הזה כדי לעשות את המיטב. אנחנו מבינים את ההבדלים בין שתי הקבוצות, הם טובים יותר אבל תהיה לנו הזדמנות לנצח ולעשות היסטוריה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן מכבי תל אביב איתן טיבי. ברני ארדוב
"אם אתם מכתירים אותנו כהגנה הכי טובה, זה עדיין מוקדם". איתן טיבי/ברני ארדוב

איתן טיבי הוסיף: "מבחינתנו זה לא קל אחרי יומיים של מנוחה לבוא לשחק במפעל כזה חשוב, אבל נעשה את הכול כדי להיות טובים במשחק הזה ולנצח. בכל משחק אנחנו באים כדי לנצח, אנחנו לא מסתכלים על המשחק בבאר שבע. זה עבר. אנחנו עם הפנים קדימה. שום דבר לא השתנה, יש לנו דרך ואנחנו לא סוטים ממנה. האמונה שלנו בעצמנו ממשיכה להיות אותו דבר".

הבלם הוסיף על השינויים מהמשחק הקודם נגד הגרמנים: "אנחנו לא צריכים לפרוס את הטקטיקה בפניכם, נבוא מוכנים והכי טובים כדי לנצח. אני חושב שכל הקבוצה שלנו היא זו שעושה הגנה ואם אתם מכתירים אותנו כהגנה הכי טובה, זה עדיין מוקדם. אנחנו עדיין צריכים להוכיח את עצמנו וזו רק תחילת הדרך. אנחנו נשתפר כל הזמן ככל שהזמן יעבור".

הרכב משוער, מכבי תל אביב: חואן פאבלו, שרן ייני, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, עומרי בן הרוש, ניקולה מיטרוביץ', מהראן ראדי, דן איינבינדר, ערן זהבי, ברק יצחקי, ראדה פריצה.

מאמן פרנקפורט ארמין פה. ברני ארדוב
לא חושש מהעומס. ארמין פה/ברני ארדוב

פרנקפורט צועדת בראשות הבית בליגה האירופית עם שלושה ניצחונות משלושה משחקים ומאזן נקי מספיגות. בליגה הקבוצה של ארמין פה נמצאת במצב קשה יותר כשהיא מדורגת רק במקום ה-15 ומקדימה את הקו האדום בשתי נקודות בלבד ומגיעה אחרי שני הפסדים רצופים ושבעה משחקים ללא ניצחון.

ארמין פה, מאמן פרנקפורט: "אולי זה רק נראה פשוט מהצד, אבל זה לא היה פשוט מה שעשינו במשחק הקודם. העובדה שהיינו ביתרון מספרי עזרה לנו. דווקא בתקופה האחרונה אנחנו מתקשים לשלב בין כל המפעלים, אבל ננסה לנצח ולהעפיל לשלב הנוקאאוט. כל הקבוצות רוצות להגיע לשם. זה לא משנה שמכבי שיחקה ביום שני. לכל קבוצה יש עומס משחקים. העובדה הזו לא תשפיע על המשחק. השינויים בהרכבים הכרחיים בגלל המאמצים שאנחנו משקיעים במפעלים השונים. אנחנו שמים את הדגש על הליגה".

הקשר יוהאנס פלום הוסיף: "הגענו לישראל בהרכב חסר כי יש לנו שחקנים שחולים. המאמן מכיר אותנו היטב ויודע מי ראוי לפתוח במשחק. במשחק האחרון שלנו לא היינו מרוכזים, אבל זה אמור להשתפר. התנאים לא מעסיקים אותנו, אנחנו באים לתת את הכי טוב שלנו. הטמפרטורה בארץ נהדרת ואני בטוח שגם מחר יהיה ככה".

כפי שהזכיר פלום, פרנקפורט הגיעה לישראל בסגל חסר ותציג הרכב שונה לעומת זה שניצח 0:2 במשחק בגרמניה. סבסטיאן יאנג פצוע, סבסטיאן רודה קיבל מנוחה ואילו טרנקילו בארנטה ומרטין לאניג סובלים משפעת. גם בסטיאן אוצ'יפקה והחלוץ וצלאב קאדלץ לא צפויים לפתוח, כך שלפחות חמישה שינויים מתוכננים.

הרכב משוער, פרנקפורט: קווין טראפ, סטפנו סלוצי, קרלוס זמבראנו, אנדרסון, שטפן שרוק, מרקו רוס, יוהאנס פלום, שטפן אייגנר, אלכסנדר מאייר, טקאשי אינוי, סרג'אן לאקיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully