וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבריז: רונאלדו לא יגיע לישראל ביום ראשון

כוכב העבר הברזילאי ביטל את הגעתו המתוכננת לארץ, במסגרת הסיבוב העולמי של הגביע העולמי, מסיבות אישיות

שחקן נבחרת ברזיל לשעבר ולדעת רבים אחד מהחלוצים הטובים בהיסטוריה, רונאלדו, ביטל היום (חמישי) את הגעתו לישראל בשבוע הבא במסגרת אירוע הגעת הגביע העולמי לארץ שייערך בחסות "קוקה קולה". כזכור, אתמול פרסמה החברה שכוכב העבר ינחת יחד עם הגביע, אך הבוקר הוא הודיע שלא יגיע מסיבות אישיות.

רונאלדו כבר ביקר בישראל מספר פעמים בעבר וב-2009 היה אורחו של מרכז פרס לשלום. הגביע עצמו נמצא כעת בסיבוב עולמי במסגרתו הוא יבקר גם בישראל ב-10 בנובמבר. הסיבוב ייארך 267 יום והגביע יבקר בלא פחות מ-88 מדינות.

12/11/09, החלוץ הברזילאי רונאלדו לצד נשיא מדינת ישראל שמעון פרס. GettyImages
פרס ורונאלדו ב-2009/GettyImages

רונאלדו בן ה-37 שיחק בקרוזיירו, פ.ס.וו איינדהובן, ברצלונה, אינטר, ריאל מדריד, מילאן וקורינתיאנס. כמו כן רשם 98 הופעות בינלאומיות בנבחרת ברזיל ובהן כבש 62 שערים. הוא מלך השערים של הגביעים העולמיים בכל הזמנים עם 15 כיבושים וכמו כן זכה בשלל תארים אישיים וקבוצתיים, ביניהם הנפת הגביע העולמי ב-2002 (היה חבר גם בסגל של ברזיל שזכתה ב-1994), תואר כדורגלן השנה בעולם ועוד.

זהו הטור השלישי של הגביע, כאשר לפני ארבע שנים הוא ביקר ב-84 מדינות לקראת הטורניר ב-2010. המסע נפתח בריו דה ז'נרו ב-12 בספטמבר וכרגע הוא נמצא באל סלבדור. הוא יצבור קרוב ל-150 אלף קילומטר עד שישוב לברזיל.

הגביע יתקבל בטקסים ממלכתיים, במסגרתם אישרה פיפ"א אך ורק לראשי המדינות לגעת ולהניף את הגביע, זאת לצד נציגי נבחרות המדינות שזכו במונדיאל. טקס חשיפת הגביע ייערך ביום ראשון הקרוב בטרקלין האח"מים בנמל התעופה בן גוריון בהשתתפות שרת הספורט לימור לבנת, שגריר ברזיל בישראל ודמויות מפתח בכדורגל הישראלי. הגביע יגיע לישראל מבליז ויום למחרת יעבור לרשות הפלסיטית.

  • עוד באותו נושא:
  • רונאלדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully