וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני לוד מחצה 0:7 את מכבי אום אל פאחם

נועלת הטבלה ממשיכה להתבזות כשק החבטות של הליגה, שלושער לרן בן שמעון. ליגה א': צמד לאורן ניסים בכפר סבא

בני לוד טיפסה הערב (שלישי) למקום השלישי בליגה הלאומית, לאחר שהביסה ללא קושי 0:7 את מכבי אום אל פאחם האומללה במשחק השלמה מהמחזור השני. נועלת הטבלה רשמה את הפסדה השמיני העונה משמונה משחקים (עוד משחק חסר מול בית"ר תל אביב רמלה) והיא עדיין עם מינוס שתי נקודות.

המארחת לא הפסידה מאז ה-1:0 במחזור הפתיחה למכבי נתניה, אבל רשמה הערב את ניצחון הבית השני בלבד שלה העונה, אחרי שקיבלה בהזמנה את שק החבטות של הליגה. ולוד אכן חבטה. הקשר יחיא עיסא העלה ליתרון בדקה ה-26, ושתי דקות לאחר מכן היה זה החלוץ רן בן שמעון שציין את שערו החמישי העונה. מוראד אבו ענזה היה חתום על השלישי בדקה ה-35 וגם משה בן לולו הצטרף לחגיגה עם הרביעי בדקה ה-43. במחצית השנייה כבש בן שמעון פעמיים (66 ו-79) כדי לחגוג שלושער שהקפיץ אותו לראש טבלת המבקיעים בליגה עם שבעה כיבושים, לפני ששער עצמי של ליאוניד קרופניק (85) חתם את ההשפלה.

שחקני בני לוד חוגגים עם רן בן שמעון. מגד גוזני
מלך שערי הליגה הלאומית. רן בן שמעון/מגד גוזני

ליגה א': אורן ניסים פרע שטרות ראשונים בהפועל כפר סבא, כשכבש צמד שערי בכורה בקדנציה השנייה שלו בקבוצה והוביל לניצחון 1:2 על מכבי דליית אל כרמל במשחק ההשלמה מהמחזור הראשון. החלוץ הוותיק כבש בפנדל בדקה החמישית, תמיר חשאן איזן בדקה ה-45, אבל ארבע דקות לסיום ניסים הכריע את המשחק והקפיץ את כפר סבא למקום הרביעי (11 נקודות) כשאין לה יותר משחקים חסרים במחוז הצפוני.

במשחק מוקדם מהמחזור השביעי בדרום, עמישב פתח תקוה ניצחה 1:3 בחוץ את בני אילת. סלים אשקר העלה את אילת ליתרון בדקה ה-49, אבל עמישב כבשה שלושה שערים בחמש הדקות האחרונות וזכתה בניצחון. תמיר פור (85), פיני מתנה (89) ומיכאל וקסלר (90) הכריעו.

אורן ניסים שחקן הפועל כפר סבא. לירן דורף, דאבל פס, דאבל פס
הוביל את כפר סבא לניצחון. אורן ניסים/דאבל פס, לירן דורף, דאבל פס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully