וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורוקאפ: מכבי חיפה מארחת את בנביט

5.11.2013 / 18:53

כשהיא מחזיקה ברצף של חמישה ניצחונות רצופים, תפגוש הקבוצה של דני פרנקו את הטורקים החזקים (19:00, ספ' 2)

מאמן מכבי חיפה דני פרנקו לצד. יותם רונן
משוכה קשה/יותם רונן

מכבי חיפה תמשיך את העונה האירופית שלה מחר (רביעי) כשתפגוש את בנוויט הטורקית במסגרת המחזור הרביעי בשלב הבתים הראשון של היורוקאפ (19:00, ספ' 2). הירוקים מדורגים במקום השלישי בטבלה, עם שני ניצחונות והפסד אחד, בדיוק כמו היריבה הטורקית, ובחיפה דיברו במהלך השבוע החולף שניצחון ברוממה יקרב אותם מאוד לעלייה לשלב הבתים השני.

מכבי חיפה מגיעה למשחק לאחר רצף מרשים של חמישה ניצחונות, מתוכם שניים ביורוקאפ ושלושה בליגת העל. אמש יצאו השחקנים של דני פרנקו מפיגור דו ספרתי לקראת המחצית נגד הפועל אילת, וניצחו את המשחק בצורה מרשימה ביותר. בחיפה מקווים לעבור את המשחק נגד הטורקים בשלום, ולהשלים את הרצף המדהים של 11 משחקים ב-20 ימים, כשלאחר מכן יזכו באופן מפתיע לארבעה ימים עד למשחק הבא בליגה.

בנביט בדירמה היא אחת הקבוצות העולות בכדורסל הטורקי בשנים האחרונות ומחזיקה בסגל נהדר. המאמן דימיטריוס איטודיס הוביל את הקבוצה בעונה שעברה עד לגמר הפלייאוף, וקבוצתו שואפת להגיע לפחות לרבע גמר המפעל. האמריקאים צ'אק דיוויס, ארל רולנד, קית' סימונס ודרו גורדון מובילים את הקבוצה ביחד עם הגארד סמי מחייה, הסלובני קלמן פרפליץ' והאלבני ארמאל קוקו.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully