וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא שוכחים: קבלת הפנים שמכינים אוהדי יובנטוס לרונאלדו

בארגון האוהדים של הקבוצה האיטלקית טוענים שהפורטוגלי עשה הצגה שגרמה להרחקתו של קייליני: "מעשה לא יישכח"

רויטרס

המשחק הכי מסקרן שייערך הערב במחזור הרביעי של ליגת האלופות יהיה ללא ספק זה שבו תארח יובנטוס את ריאל מדריד. אחרי שהפסידו 2:1 במדריד, האיטלקים חייבים ניצחון מול ריאל כדי להישאר בחיים. ובינתיים, אוהדי יובנטוס הודיעו כי הם מתכננים קבלת פנים "חמה" במיוחד לכריסטיאנו רונאלדו.

האוהדים כועסים מאוד על ההרחקה של ג'ורג'יו קייליני, שקיבל צהוב שני בדקה ה-48 בברנביאו אחרי שספק נתן מרפק לכוכב הפורטוגלי, שלטענת האוהדים עשה הצגה גדולה וגרם להרחקה של הבלם האיטלקי.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. Andres Kudacki, AP
אוהדי יובה זועמים עליו. רונאלדו/AP, Andres Kudacki

"כריסטיאנו רונאלדו יקבל בוז גדול בטורינו", אמר אחד מראשי ארגון האוהדים של יובנטוס והסביר: "כדורגל הוא ספורט שמקדש ערכים של הוגנות וכנות. שחקן יכול להיות פנומן וכוכב גדול, אבל ביובנטוס אוהבים שחקנים שהם גם בני אדם".

אוהד נוסף בארגון היה קיצוני יותר: "מה שכריסטיאנו עשה זה מעשה שלא יישכח. הוא יקבל את קבלת הפנים לה הוא ראוי. זו תהיה הצגה שראויה לשחקן שעושה הצגות". אגב, רונאלדו יערוך במשחק הזה את הופעתו המאה בליגת האלופות.

מי שצפוי לקבלת פנים אוהדת בהרבה הוא זינאדין זידאן, המנהל המקצועי של ריאל מדריד שעשה קריירה גדולה ביובנטוס, קבוצה במדיה הוא שיחק 212 משחקים והבקיע 31 שערים בין השנים 1996 ל-2001.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן העבר זינדין זידאן. Martin Rose, GettyImages
בהיכל התהילה של יובנטוס. זידאן/GettyImages, Martin Rose

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully