וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל עוד אייס קרים עם חולצת בית"ר, צריך לכבד אותו"

5.11.2013 / 11:15

שחקנים בקבוצה עודדו את הקשר והסבירו לו כי לאוהדים אין משהו אישי נגדו. קשר מחוף השנהב יגיע להתרשמות

one

בית"ר ירושלים חזרה אתמול (שני) להתאמן לקראת המשחק נגד מכבי חיפה בקרית אליעזר ביום שני הקרוב. אלי כהן ודוד אמסלם יזכירו לשחקנים את המשחקים הטובים של מכבי חיפה מתחילת העונה, על מנת להיות מוכנים לכך שהיריבה תחזור לעצמה במשחק הקרוב. בבית"ר אומרים לקראת המשחק: "אי אפשר לדעת איזה מכבי חיפה נקבל אבל היא תבוא לשחק על הכבוד שלה וזה אומר הכל".

בבית"ר התאכזבו מהעובדה כי עומר אצילי ייעדר חודשיים אך מנגד גם היו מרוצים שלא מדובר בפציעה רצינית יותר. ביממה שחלפה מהמשחק עד הבדיקה חששו השחקן והמועדון כי מדובר בקרע ברצועות והעובדה כי מדובר רק במיניסקוס והחלמה של כחודשיים לערך גרמה להקלה.

שחקן בית"ר ירושלים אייס קרים. יוסי ציפקיס
ממשיך לקבל קרדיט. אייס קרים/יוסי ציפקיס

אלי כהן ודוד אמסלם שוחחו עם מספר שחקנים באופן אישי ושיבחו אותם על היכולת לעשות את השינוי לאחר היתרון של בני יהודה והלחץ שהיה מצד הקהל. שחקנים בקבוצה אמרו: "אנחנו צריכים את החיזוק הזה, יש לחץ גדול ואנחנו עושים הכל כדי לשמח את הקהל וצריכים את הגב של כולם כי בסך הכל אנחנו מביאים את הנקודות ונשחק טוב יותר עם הזמן".

שחקנים בקבוצה שוחחו אמש עם הקשר הניגרי אייס קרים ואמרו לו שבסך הכל לאוהדים אין משהו אישי נגדו ואף החמיאו לו על משחקו נגד בני יהודה. "הוא מסכן וגם אוהדים יודעים שסתם נופלים עליו. כל עוד הוא איתנו ולובש את החולצה של בית"ר צריך לכבד אותו. הוא בן אדם שקט וטוב ומגיע לו שיכבדו אותו".

לוקו הרמן, קשר בן 18 מחוף השנהב צפוי להגיע להתרשמות בקבוצה בשבוע הבא. הרמן שיחק בנבחרת עד גיל 17 של חוף השנהב. במידה וירשים עשוי להצטרף בשלב ראשון לקבוצת הנוער או להיות מושאל אך בבית"ר לוקחים את השחקן בחשבון גם לקבוצה הבוגרת, אם לא כעת אז ייתכן כי בינואר הקרוב.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully