וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תורג'מן: "מתנצל בפני הקהל, זה לא היה צריך לקרות"

5.11.2013 / 18:07

חלוץ מכבי חיפה, שהתעמת עם אוהד לאחר ההפסד לרעננה, אמר לאתר MHFC: "זו לא הדרך שלי". הירוקים שוקלים למנות סקאוט

ברני ארדוב

במכבי חיפה ממשיכים להתכונן לצד המשחקים החשוב מול פאוק סלוניקי (בחמישי) ובית"ר ירושלים (שני). אחרי יום חופש שהעניק אתמול אריק בנאדו לשחקנים, הקבוצה חידשה הבוקר (שלישי) את האימונים. המאמן עדיין לא ערך אסיפה טקטית לקראת המשחק, ויעשה זאת כנראה רק מחר, לאחר האימון המסכם ומסיבת העיתונאים הרשמית שיקיימו שתי הקבוצות בקריית אליעזר.

בצוות המקצועי שוקלים מספר שינויים לקראת המשחק מול היוונים. בנאדו שוקל להחזיר את יניב קטן ל-11 שלו, כשגם אדין צוצאליץ' (חוזר מפציעה) ושמעון אבוחצירא נמצאים בתמונת ההרכב לצמד המשחקים. קטן, אגב, ערך היום אימון חלקי בלבד בגלל רגישות במפשעה אך צפוי להיות כשיר למשחק. אייל גולסה התאמן, פרט למשחקון הטקטי בו התבקש להתאמן בנפרד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
יחזור להרכב? אבוחצירא/מערכת וואלה, צילום מסך

"אין שום סיבה שההרכב הזה לא יצליח לאורך זמן. אולי כדאי להפסיק עם הרוטציה ולתת לשחקנים הרגשה שמאמינים בהם. שחקנים כאן לא עשו הרבה כדי שיתלוננו על עייפות אחרי ארבעה ימים של מנוחה. ליציבות אין תחליף בשום קבוצה", אמר אחד השחקנים בקבוצה. כפי שפורסם אתמול, במועדון החליטו לקחת לשיחה מספר שחקנים, לאחר שהגיעו תלונות של אוהדים לפיהן אלה קיללו אותם לאחר המשחק. בחיפה יודעים כי האוהדים חצו את הגבול, אבל מי שנלקח לשיחה היה החלוץ אלון תורג'מן, שהתבקש לשמור על פרופיל נמוך והתנצל. "האוהדים באמת חצו את הגבול, אבל ביקשנו משחקנים לא לענות להם", הסבירו הבוקר במועדון.

תורג'מן צוטט בהמשך היום באתר האוהדים של הקבוצה: "אני רוצה להתנצל בפני אוהדי מכבי חיפה ובפרט האוהדים המסורים מיציע ג'... לא הייתי צריך להתנהג ולהתנהל בצורה הזו, זו לא הדרך שלי. האמוציות של כולם השתוללו בסיום המשחק. אני אישית לקחתי מאוד קשה את ההפסד. לאוהדים מותר לבוא בטענות, זה לגיטימי".

הבעלים יעקב שחר ממשיך לתת גיבוי מלא למאמן שלו, שיודע שמעידה בשני המשחקים הקרובים עשויה לגרום לזעזוע גדול במועדון. במהלך השבועות האחרונים, בשיחות סגורות, עלתה אפשרות לפיה שחר ימנה סקאוט למועדון. כרגע, לא נראה כי מדובר בתפקיד שיאויש בעונה הנוכחית, אלא רק בעונה הבאה. כזכור, מי ששימש בתפקיד עד העונה שעברה היה אלון חרזי, שבינתיים עבר להפועל עכו. העונה נשען מערך הסקאוטינג של חיפה בעיקר על עוזר המאמן אורי אוזן, אך כיוון שנחל כישלון מסוים, נראה כי במועדון יחליטו בסופו של דבר לאייש את העמדה הזאת מחדש.

חלק משחקני הקבוצה סבורים שסגירת יציע ג' במשחק מול בית"ר דווקא עשויה לעזור לקבוצה. "לא מעט לחץ מגיע משם, אולי טוב שהוא סגור", הסביר אחד מהם. "הקהל איתנו, לטוב ולרע. כשיש לחץ בקבוצה מרגישים אותו מהיציע, זה יכול לגרום לחלק מהשחקנים לאבד ביטחון. הכי חשוב שננצח את היוונים מחרתיים, כי אז נבוא מוכנים יותר ומאמינים יותר לבית"ר".

בשבוע שעבר החליטו אוהדי הקבוצה להפיץ סטיקרים במחאה על המצב. היום, לאחר פגישה עם יעקב שחר, חלקם הוציא סטיקר הקורא לתמוך בקבוצה. את הסטיקר ערך האוהד שגב דאדו. למרות זאת, ארגון הקופים הירוקים הודיע היום כי: "אנו מתכוונים להפגין ביום חמישי בעשר הדקות הראשונות של המשחק נגד פאוק. ארגון הקופים הירוקים קורא לכל אוהדי הקבוצה לא לעודד בעשר דקות הראשונות של המשחק ולהצטרף למחאתנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן מכבי חיפה, אייל גולסה. ברני ארדוב
גיא לוזון לא מעוניין. גולסה/ברני ארדוב

בנושא אחר: סוכן השחקנים דודו דהאן צוטט בבלגיה ואמר ש"גיא לוזון לא מעוניין באייל גולסה. כרגע הוא מרוצה מהסגל שלו. אם סטנדרד תחפש קשר, היא תביא שחקן חזק יותר מגולסה. אין כרגע על הפרק שום הצעה מבלגיה". דהאן אמר את הדברים בעקבות הידיעות סביב עתידו של השחקן. כזכור, שלשום טענו במכבי חיפה כי השחקן מחזיק כנראה בהצעה מבלגיה, ככל הנראה מליאז' או קלאב ברוז', שכבר רצתה את השחקן בקיץ וקיבלה המלצות חמות מליאור רפאלוב, אך החליטה לוותר עליו לאור החתמת שחקן אחר בעמדה שלו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הסטיקר שהוציאו האוהדים שקוראים לתמוך בקבוצה/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully