וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: "הפועל ירושלים תהיה קבוצה נהדרת"

4.11.2013 / 23:52

הרכז שיבח את חבריו אחרי ה-83:91 על חולון. פרנקו על ה-73:88 על אילת: "אנחנו לוחמים וקשוחים". קטש זעם על שחקניו

המחזור החמישי בליגת העל נמשך הערב (שני) עם כמה משחקים מעניינים. הפועל ירושלים חזרה מפיגור דו-ספרתי בדרך ל-83:91 על הפועל חולון, תוך שקיבלה מחצית שניה נפלאה מיותם הלפרין, מכבי חיפה סגרה פיגור גדול גם היא כשהביסה את הפועל אילת 73:88 במשחק שהיווה הצהרת כוונות של האלופה, בעוד מכבי ראשון לציון האומללה הובסה פעם נוספת, הפעם 97:73 על ידי ברק נתניה.

שחקני הפועל ירושלים יותם הלפרין, אלישי כדיר. מגד גוזני
המצטיין של המחזור. הלפרין עם כדיר/מגד גוזני

נפתח עם יותם הלפרין, שקלע 21 מ-23 הנקודות שלו במחצית השניה, ושוב היה בורג מרכזי בקאמבק הירושלמי. "לא שיחקנו טוב היום, אבל בדקות החשובות כן", אמר רכז נבחרת ישראל בסיום. "זה משחק רביעי בשישה-שבעה הימים האחרונים, אני חייב לתת קרדיט לכל החבר'ה שלנו על המקצוענות, לא פשוט לשחק חמישה משחקים בעשרה ימים. אנחנו נהיה קבוצה נהדרת עם מאמן מצוין". על אלישי כדיר, שעלה מצוין מהספסל, אמר הלפרין: "הוא עלה כמו גדול מהספסל, נתן לנו את הפוש והלוואי והוא ימשיך ככה".

בראד גרינברג הוסיף: "הם היו יותר אגרסיביים במחצית הראשונה, בעיקר בריבאונד התקפה וזה פגע בנו. עשינו עבודה טובה יותר בתחום הזה במחצית השניה, והיינו גם יותר אגרסיביים בהתקפה. אלישי נתן לנו דקות טובות מאוד מהספסל. היה מאמץ קבוצתי טוב, שיחקנו הגנה טובה לקראת הסיום. חולון היא חתיכת קבוצה, ואני גאה בחבר'ה שלנו".

בצד השני, ליאור ליובין מצא את חצי הכוס המלאה: "אני לא מתייחס לשופטים. היה משחק מאוד אמוציונלי, זה חלק מהספורט. היינו קצת יותר עייפים וקצרים, השארנו את כל מה שיכולנו במגרש. הגענו ליתרון גדול ולא ניצלנו אותו, אולי זה קצת קטע של נסיון, זו קבוצה חדשה, ואני מייחס את זה לדברים האלה".

דני פרנקו מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
יש לו קבוצה קשוחה ולוחמת. דני פרנקו/יוסי ציפקיס

מכבי חיפה השיגה ניצחון שישי בכל המסגרות - 73:88 על הפועל אילת, אחרי שהשלימה גם היא קאמבק מרשים למדי. "במחצית הראשונה נפלנו לדיבורים על הלו"ז והעומס וזה היה מאכזב", אמר המאמן דני פרנקו לאתר הרשמי. "אנחנו קבוצת קשוחה ולוחמת שמשחקת אחד בשביל השני. יצאנו מחדר ההלבשה כדי להשאיר הכל על המגרש. היה לנו רבע שלישי יוצא מן הכלל".

מורן רוט הוסיף: "כיבדנו את אילת ושמנו את אפיק ניסים כמטרה ועמדנו בזה. גם כשלא היינו טובים בסיום החצי הראשון זה היה רק 9 הפרש. דני אמר לנו לא לרחם על עצמו וזה הספיק. באנו במחצית השנייה אגרסיביים ועשינו מה שצריך כדי לנצח. אני נהנה וזה בא לידי ביטוי במגרש. אנחנו קבוצה שמשחקת ביחד ומפרגנת אחד לשני וזה כיף".

בצד השני, עודד קטש זעם על היכולת של חניכיו הערב ואמר: "המאמן יכול לסבול אם יש חוליה חלשה אחת, שניים, אבל שלושה שחקנים רכים? עצלנות? רכות? אני מאוד כעסתי".

מתן חרוש מאמן מכבי ראשון לציון. ניב אהרונסון
מה יהיה? מתן חרוש/ניב אהרונסון

מתן חרוש ניסה להסביר את התבוסה השניה ברציפות של מכבי ראשון לציון, הפעם 97:73 משפיל למדי לברק נתניה ואמר: "כמובן שמשחקים כמו הערב לא נעימים ואין לנו שום עניין לתרץ או להתחבא. לא באנו היום כקבוצה, למרות שבמשחקים האחרונים שמרנו על תוצאה צמודה עד השלבים האחרונים. אבל אני מאמין שהמצב ישתנה, אפשר לראות את ההיסטוריה של הליגה שהיא מלאה בקבוצות שפתחו מקרטע ויותר מאוחר הפכו את הקערה. אנחנו נמשיך להתהוות ולהתקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully