וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "מאז 1995 האיצטדיון לא היה מלא ככה"

4.11.2013 / 23:10

קפטן באר שבע התמוגג אחרי הניצחון על מכבי ת"א. אלישע לוי: "רואים שהמועדון הולך קדימה”. בניון צייץ: "כל הכבוד"

ברני ארדוב

הרבה זמן חיכו בהפועל באר שבע למפגש מול מכבי תל אביב האלופה והם ידעו למה: הקבוצה של אלישע לוי ואלונה ברקת השיגה הערב (שני) ניצחון גדול ויוקרתי, 2:3 על האלופה המכהנת תוך כדי תצוגת כדורגל יוצאת מהכלל. לעיני וסרמיל מלא, באר שבע נקלעה לפיגור מוקדם משער של דאבור אחרי טעות קשה של גל אראל, אבל שערים של סיראז' נסאר, אליניב ברדה ודובב גבאי קבעו מהפך גדול כשטל בן חיים רק משווה זמנית לאורחים. באר שבע הגיעה למפגש הזה אחרי רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון אך חזרה בגדול למקום השני ובדיוק כמו בעונה שעברה, כבשה שלישיה מול הצהובים, שספגו ערב המשחק הזה שער אחד בלבד בשבעה מחזורים.

סיראז' נאסר שחקן הפועל באר שבע חוגג עם אליניב ברדה. ברני ארדוב
שער גדול, ניצחון ענק. אליניב ברדה חוגג עם נסאר/ברני ארדוב

המאמן המנצח אלישע לוי אמר לאחר המשחק: "מכבי השתלטה על המשחק עם המסירות שלה ושלטה במשחק במחצית הראשונה. אחנו עשינו גול משום מקום והמחצית השניה הייתה הרבה יותר טובה. עשינו ניצחון חשוב מאוד וגם ידענו שאם אנחנו רוצים להשתייך לצמרת, זה מסוג המשחקים שאנחנו צריכים לנצח".

המאמן נמנע מהצהרות לגבי ההמשך: "צריך להמשיך להתקדם. הקבוצה הזו צוברת חוסן מנטלי מאוד גדול. אני חושב שהקבוצה מסוגלת ללכת קדימה וחשוב מאוד שנדע להיות עם הרגליים על הקרקע. אם אנחנו רוצים לנצח כמו שניצחנו היום, צריך לעבוד קשה. אני חושב שאנחנו הולכים בכיוון טוב. היום ראינו שהמועדון הזה הולך קדימה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע חוגג. ברני ארדוב
הודה לקהל בסיום. אלישע לוי/ברני ארדוב

הקפטן אליניב ברדה, שכבש שער נהדר, אמר בסיום: "אני שמח מאוד בשביל כל החבר'ה, היה קצב מצוין מצד שתי הקבוצות, אני שמח שידנו הייתה על העליונה בסופו של דבר. אנחנו לא מדברים על אליפות, זה שלב מאוד מוקדם. אני רוצה לאחל למכבי תל אביב בהצלחה מול פרנקפורט. היה חשוב לנצח כדי שהליגה לא תברח לנו. אנחנו רוצים להמשיך ככה. האיצטדיון היה מלא היום כמו שהוא לא היה משנת 1995, ואנחנו רוצים שזה יימשך, ושתמיד הם יחגגו כבר הערב".

שחקן העבר של הקבוצה יוסי בניון צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "ניצחון גדול של באר שבע, כל הכבוד, כיף לראות אותם מצליחים".

שחקני הפועל באר שבע דובב גבאי ומאור בוזגלו חוגגים. ברני ארדוב
כבש שער ניצחון פשוט נהדר. דובב גבאי עם מאור בוזגלו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully