וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס טבס: "המשחק מול ריאל מדריד הוא כמו גמר גביע"

חלוץ יובנטוס דרוך לקראת המפגש מול הבלאנקוס בצ'מפיונס (ג', 21:45, ספ' 5). ריאל סוסיאדד תארח את מנ' יונייטד (ספ' 5+)

רויטרס

בשעה טובה, לאחר פגרה בת שבוע, חלון הראווה של הכדורגל האירופי שוב איתנו: ליגת האלופות חוזרת. לא פחות משמונה משחקים ייערכו מחר (שלישי) ובראשם יעמוד הקרב המרתק בין יובנטוס לריאל מדריד בטורינו. שתי הקבוצות ממנצ'סטר אף הן תשחקנה, כשיונייטד תתארח בחבל הבאסקים אצל סוסיאדד ואילו מנצ'סטר סיטי תארח את צסק"א מוסקבה. האלופה באיירן מינכן תתארח בצ'כיה אצל ויקטוריה פלזן, פריס סן ז'רמן תארח את אנדרלכט, גלאטסראיי תתארח בקופנהאגן, שחטאר דונייצק תארח את לברקוזן ואולימפיאקוס תארח את בנפיקה.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים. רויטרס
בפעם הקודמת זה הלך להם קשה מול סוסיאדד. שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים/רויטרס

בית א'

ריאל סוסיאדד - מנצ'סטר יונייטד (21:45, ספורט 5+)

עם אפס נקודות משלושה משחקים, לקבוצה החביבה מחבל הבאסקים יש הזדמנות אחרונה בהחלט כדי לנסות ולהתברג בשני המקומות הראשונים בבית, אך ממולה תעמוד משוכה קשה במיוחד: יונייטד, שלא מרשימה בפרמיירליג, נראית טוב עד כה בצ'מפיונס ומוליכה את הבית עם 7 נקודות ללא הפסד. הפסד של סוסיאדד יהווה עבורה שיא שלילי של ארבעה הפסדים רצופים במפעלים האירופיים. דייויד מויס ייאלץ להסתדר ללא מספר שחקנים פצועים, לאחר שהקבוצה המריאה לספרד ללא דני וולבק, מייקל קאריק, ג'וני אוואנס ורפאל. ילד הפלא הבלגי-קוסוברי עדנאן ינוזאי, שנפגע קלות במשחק הליגה האחרון, החלים לחלוטין וצפוי לפתוח בהרכב.

שחטאר דונייצק - לברקוזן (21:45)

בפעם האחרונה ששתי הקבוצות הללו נפגשו, בסיבוב הקודם בשלב הבתים, זה נגמר במפח נפש למירצ'ה לוצ'סקו ושחקניו, עם 0:4 מוחץ, חד וחלק של הגרמנים, שאף העניק להם את המקום השני בבית ממנו מעפילים לשלב הבא. עכשיו שחטאר, שמאז הניצחון שהשיגה במחזור הפתיחה מחפשת נקמה ולא רק על לברקוזן, כי אם על הכדורגל הגרמני כולו. למה? ובכן, שחטאר לא הצליחה לנצח יריבה גרמנית בביתה ב-30 השנים האחרונות. עם זאת, כל תרחיש מלבד ניצחון של הביתיים יקרב את סמי הופיה וחבורתו לשלב הבא ויקבע אותם במקום השני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן יובנטוס אנטוניו קונטה. רויטרס
חייב ניצחון מול ריאל. קונטה/רויטרס

בית ב'

יובנטוס - ריאל מדריד (21:45, ספורט 5)

הגברת הזקנה מחפשת להשיב את הגאווה האבודה: בשלושה מחזורים עד כה, היא השיגה שתי נקודות בלבד וחמור מכך, בביתה שהיה מבצרה בשנים האחרונות רשמה הפסד ותיקו. הפעם, מול הבלאנקוס שנמצאים בכושר הבקעה מסחרר בליגה הספרדית, הם חייבים ניצחון כדי להישאר בתמונת ההעפלה מהמקום השני. הבלאנקוס מוליכים את הבית עם מאזן מושלם ויחס שערים של 2:12, ומקווים לנצח פעם נוספת את יובה, אחרי ה-1:2 בסנטיאגו ברנבאו בסיבוב הקודם.

כריסטיאנו רונאלדו, שפשוט לא מפסיק להבקיע ומצא את הרשת 20 פעמים בתוך 15 משחקים, ימשיך לעמוד במרכז העניינים ויפתח כמובן. קרלוס טבס, ששיתף עם הפורטוגלי פעולה במנצ'סטר יונייטד, מבטיח כי בלבו קנאה לרונאלדו. "רונאלדו שחקן אדיר, אבל אין לי מה לקנא בו", אמר חלוץ יובנטוס לקראת המשחק, וניסה להבהיר את חשיבותו. "כל שלושת המשחקים שנותרו הם מבחינתנו בגדר משחקי גמר. אני מקווה שיהיה משחק טוב. אנחנו משחקים באיצטדיון הביתי שלנו, והאוהדים יעמדו מאחורינו במשך 90 דקות".

פ.צ קופנהאגן - גלאטסראיי (21:45)

כשיובנטוס נושפת בעורף, גלאסטראיי לא רוצה לאבד נקודות יקרות היכן שהגברת הזקנה נפלה וסיימה בתיקו. הפעם, יובה תחזיק אצבעות לדנים החביבים, שכן ניצחון של הטורקים יעמיד אותם במרחק חמש נקודות מהאיטלקים. בסיבוב הקודם גלא לא התקשתה בבית, וניצחה 1:3, ומקווה שתקבל שוב תוצרת מצמד החלוצים שלה אומוט בולוט ודידייה דרוגבה, שכל אחד מהם הספיק כבר לכבוש פעמיים העונה. גלא עדיין חסרה הוא חמיט אלטינטופ הפצוע, אך עד כה ווסלי סניידר ובוראק ילמאז ממלאים את מקומו בהצלחה. הדנים יחסרו את תומאס דילייני המושעה.

דייויד מויס מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
מבחן לא פשוט מול סוסיאדד. דייויד מויס/GettyImages

בית ג'

פריס סן ז'רמן - אנדרלכט (21:45)

הצרפתים נהנים עד כה מההגרלה הקלה יחסית, ומובילים בבטחה את בית ג' עם 9 נקודות מתוך 9 אפשריות, כולל יחס שערים של 1:12. על פניו, המשחק הזה אמור להיות חד צדדי. אנדרלכט טרם רשמה נקודה או שער זכות, ובסיבוב הקודם חטפה מזלאטן איברהימוביץ', שהגיע בשיא וכבש רביעייה היסטורית. למזלה, זלאטן לא צפוי לשחק מחר, וכך גם חברו לחוד אדינסון קבאני, שאמורים לקבל מנוחה. טיאגו סילבה כשיר ועשוי לחזור מפציעה הישר להרכב, אך בצרפת מדווחים כי לא יסכנו אותו במשחק שנראה על פניו חסר חשיבות. הבלגים רושמים עונה לא טובה בכלל המסגרות, וגם בליגה הבלגית מפגרים בחמש נקודות ממוליכת הטבלה, סטנדרד ליאז' של גיא לוזון.

אולימפיאקוס - בנפיקה (21:45)

ה-1:1 המחמיא בליסבון שמר את היוונים בתמונת הסיכויים בבית הזה ואחרי התבוסה מול פריס סן ז'רמן במשחק הבית הקודם שלה, אולימפיאקוס רוצה להשיג ניצחון יוקרתי וחשוב. בבנפיקה רוצים לשכוח מהפעם הקודמת שבה הם התארחו אצל אולימפיאקוס, אז זה נגמר עם 1:5 ענק ליוונים. באולימפיאקוס בונים על הכושר הנהדר שבו נמצא קוסטאס מיטרוגלו, החלוץ היווני שכבש שלושער מוקדם יותר במפעל מול אנדרלכט.

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. רויטרס
יכול להבטיח העפלה לשמינית הגמר. גווארדיולה/רויטרס

בית ד'

מנצ'סטר סיטי - צסק"א מוסקבה (21:45)

אחרי שתי עונות מאכזבות מאוד בקמפיין הזה, מנצ'סטר סיטי של מנואל פלגריני רוצה הפעם לנחול סוף סוף הצלחה במפעל ואחרי שניצחה 1:2 במוסקבה, היא רוצה להשלים ניצחון כפול על הרוסים. סגנית אלופת אנגליה תבטיח העפלה לשמינית הגמר לראשונה אם היא תנצח את צסק"א ופלזן תפסיד כצפוי במשחק השני לבאיירן מינכן במשחק המקביל בבית. צסק"א מצידה, תחלוף על פני האנגלים אם תנצח, אך קשה להאמין שזה יקרה לאור הכושר בו היא נמצאת. המשחק הקודם בין הקבוצות זכות בעיקר בעקבות הקריאות הגזעניות של אוהדי צסק"א כלפי יאיא טורה, אקט מכוער שבגינו נענשה הקבוצה על ידי אופ"א בסגירה חלקית של האצטדיון במשחק הביתי הבא שלה מול באיירן מינכן.

ויקטוריה פלזן - באיירן מינכן (21:45, ספורט 2)

אחרי ה-0:5 הקליל במינכן, אלופת אירופה מתארחת אצל הצ'כים בידיעה שניצחון שלה וניצחון או תיקו של מנצ'סטר סיטי במשחק המקביל מול צסק"א, יבטיח לה את המקום בשמינית הגמר. באיירן, שמוליכה את הליגה הגרמנית, נראית מצוין עד עתה באירופה ותחפש ניצחון חוץ שישי ברציפות, רצף אותו היא לא הצליחה להשיג מאז 1996. לבאיירן יש רקורד טוב מאוד על אדמת צ'כיה, בה היא ניצחה ארבע פעמים והפסידה רק פעם אחת.

בסטיאן שוויינשטייגר, הקשר הוותיק של הבווארים התייחס לאפשרות שלהם להשיג ניצחון תשיעי ברציפות בליגת האלופות ובכך להשוות את השיא של ברצלונה ואמר: "שיאים הם תמיד מיוחדים ואם יש לך אפשרות לשבור אותם אתה צריך לעשות את זה. כמובן שאנחנו רוצים לשבור את כל השיאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully