וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחווה היפה של רונאלדו שהפכה להשפלה

צפו: בעיטה של הכוכב פגעה בראש של אוהדת מיציע השרופים של ראיו. הוא נתן לה את החולצה, אבל חבריה זרקו אותה בחזרה

כריסטיאנו רונאלדו רחוק מלהיות הכדורגלן החביב בספרד או בעולם כולו. לצערו של הכוכב הפורטוגלי של ריאל מדריד, גם כשהוא מנסה להיות נחמד, זה נגמר ברע.

במהלך המשחק ביום שבת החולף, בו ריאל ניצחה בחוץ 2:3 את ראיו וייקאנו, משחק בו רונאלדו כבש צמד שערים, הוא גם היה מעורב בתקרית לא נעימה, כאשר כדור הוגבה לעברו ברחבה והוא ניסה את מזלו עם בעיטה מהאוויר. אלא שהפצצה שלו הלכה מחוץ למסגרת והיישר לראש של אוהדת אחת חסרת מזל, שישבה מאחורי השער.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד חוגג. רויטרס
אפילו להיות נחמד לא נותנים לו/רויטרס

אותה אוהדת ישבה ביציע המאכלס את האוהדים השרופים של ראיו, קבוצת אוהדים המכונה Bukaneros. עם השריקה למחצית, בדרכו לחדר ההלבשה, רונאלדו חש צורך להתנצל, למרות שהאוהדת הצעירה נראתה מחויכת אחרי הכדור שפגע בה והוא ניגש אליה, פשט את החולצה שלו והעניק לה אותה.

לצערה של האוהדת, חבריה לקבוצת השרופים ממש לא אהבו את המחווה. אחד מהם נראה צועק לעברה "תשרפי את החולצה" ובסופו של דבר, מצלמות הטלוויזיה קלטו את אחד מאנשי ראיו יורד לחדר ההלבשה כשהוא נושא את החולצה היקרה. בחשבון הטוויטר של ה-Bukaneros נכתב לאחר המשחק: "יש פרצופים שלעולם לא שוכחים, כמו זה של כריסטיאנו, כשהיציע זרק את החולצה שלו בחזרה למגרש. אנחנו קטנים, אבל מלאי גאווה".

בסרטון הראשון: רונאלדו מפציץ את האוהדת ואז ניגש להעניק לה את החולצה

בסרטון השני: האוהדים צועקים על הצעירה ואיש ראיו יורד עם החולצה לחדר ההלבשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully