וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראסל ווסטברוק: "מבחינה פיזית אני יכול לעשות הכול"

הגארד של הת'אנדר חזר מפציעה ארוכה. ברוקס: "הוא ווינר ועכשיו הוא גם המנהיג שלנו". מרטין: "כיף לשחק במינסוטה"

הרבה זמן חיכו לרגע הזה באוקלהומה סיטי. ראסל ווסטברוק שב הלילה (בין ראשון לשני) מפציעה ארוכה ושיחק 33 דקות בניצחון של הת'אנדר 96:103 על פיניקס. אגב, זה היה המשחק ה-89 ברציפות בעונה הסדירה בו כל הכרטיסים נמכרים למשחק בית של OKC.

ווסטברוק קרע את הרצועה בברך ימין במשחק השני נגד יוסטון בסדרת הפלייאוף באפריל ועבר מאז שני ניתוחים. על פי התחזיות המוקדמות הוא היה אמור לחזור לשחק בעוד חמישה שבועות. על פי חלק מההשערות, הוא היה אמור להפסיד 22 משחקים מהעונה הסדירה, אבל בפועל הוא החסיר רק שניים.

שחקני אוקלהומה סיטי ת'אנדר, קווין דוראנט, ראסל ווסטברוק. AP
"פספסתי כמה זריקות קלות, אבל זה יחזור לי". ווסטברוק/AP

ווסטברוק קלע הלילה 21 נקודות שהורכבו מ-6 מ-15 מהשדה ומ-11 מ-14 מהקו. הוא גם חילק 7 אסיסטים ואיבד 4 כדורים ואחר כך סיכם: "פספסתי כמה זריקות קלות, אבל זה יחזור לי. מבחינה פיזית אני יכול לעשות מה שאני רוצה. המצב יכול להיות טוב יותר, אבל גם עכשיו הוא בסדר. לא ציפיתי לחזור ולהפוך לאיש ביוני".

קווין דוראנט הפציץ 42 נקודות נגד יוטה במשחק הראשון של הת'אנדר, אבל אחר כך הסתפק ב-13 בהפסד למינסוטה. הלילה הוא קלע 33 נקודות והוריד 10 ריבאונדים ובסיום התייחס לשובו של ווסטברוק: "טוב שהוא חזר. אני יודע כמה הוא אוהב את המשחק. הקהל היה נהדר, מדהים. האוהדים כל הזמן דחפו את ראסל וקיבלו אותו כל כך יפה, זה היה יפה".

המאמן סקוט ברוקס הוסיף: "יש שני דברים שראסל עושה ברמה הכי גבוהה שיש. הוא ווינר, הוא משחק כדורסל בדרך שבה כדורסל צריך להיות משוחק. זה לא תמיד מושלם, אבל הוא נותן הכול בכל רגע, בכל ערב. מבחינתי זה מעורר השראה. הדבר הנוסף שהוא נותן זו מנהיגות. לקח לו זמן להפוך לכזה, הוא עכשיו הוא המנהיג שלנו".

קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. רויטרס
מחמאות לקהל. דוראנט/רויטרס

מינסוטה קלעה 38 נקודות ברבע הראשון של המשחק הראשון שלה העונה ויומיים לאחר מכן קלעה 34 בניצחון על אוקלהומה סיטי. הלילה הוולבס הפציצו 14 מ-21 מהשדה, קלעו לא פחות מ-40 מול 19 בלבד של הניקס וניצחו במדיסון סקוור גארדן 100:109. מי האמין שאחרי פתיחת עונה שכוללת מפגש עם הת'אנדר ומשחק בתפוח הגדול, מינסוטה תחזיק במאזן 0:3 - בפעם הראשונה מזה 12 שנים?

קווין לאב היה האיש של הוולבס עם 34 נקודות ו-15 ריבאונדים, בעוד קווין מרטין קלע 30, כולל 5 מ-5 מחוץ לקשת. ריקי רוביו הוורסטילי העמיד שורה סטטיסטית שכללה בין היתר 8 נקודות, 10 אסיסטים ו-6 ריבאונדים ואם זה יימשך כך, הוולבס יכולים לחלום על עלייה ראשונה לפלייאוף מאז 2004. "זאת קבוצה שכל כך כיף לשחק בה", אמר מרטין אחרי המשחק, "אף אחד כאן לא מנסה להפוך למלך הסלים של הליגה. כולם מסתכלים רק על התמונה הגדולה: לעלות לפלייאוף".

הוולבס סבלו בעונה שעברה ממכת פציעות מתארכת וקווין לאב אמר הלילה: "אנחנו לא רוצים לחשוב קדימה מדי בגלל שאנחנו יודעים מה פציעות יכולות לגרום. אנחנו לא רוצים לחיות בעבר ולא רוצים לחיות בעתיד הרחוק. אנחנו רק רוצים להתכונן למשחק נגד קליבלנד מחר".

שחקן מינסוטה טימברוולבס, קווין מרטין (ימין) מול ריימונד פלטון, ניו יורק ניקס. AP
"אף אחד כאן לא מנסה להפוך למלך הסלים של הליגה". מרטין מעל פלטון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully