וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפטן סן לורנסו ספג צהוב על כניסה למגרש עם כלב

הקבוצה עברה על החוק כשעלתה למשחק כשהיא מלווה על ידי חיית מחמד. פאבלו אלברדו ראה צהוב עוד לפני השריקה

סן לורנסו גברה הלילה (בין ראשון לשני) 0:1 על בוקה ג'וניורס במחזור ה-14 של טורניר האיניסיאל בארגנטינה, אבל המאורעות המעניינים התחילו עוד לפני שריקת הפתיחה.

שחקני סן לורנסו עלו לכר הדשא כשהם מלווים בכלב שמשמש כמעין קמע של הקבוצה ורגע לפני פתיחת המשחק ניגש השופט חרמן דלפינו לשחקן סן לורנסו, פאבלו אלברדו ושלף לעברו כרטיס צהוב. אלברדו המופתע לא הבין מדוע הוא הוזהר עוד לפני שהמשחק התחיל, אבל אז הגיע ההסבר: שחקן ההגנה בן ה-27 שימש כקפטן ולכן הוא זה שספג כרטיס צהוב על כניסת הקבוצה עם הכלב.

בארגנטינה קיים חוק האוסר על כניסת אנשים לא רשומים לכר הדשא, לא כל שכן חיות מחמד. אלברדו הודה בסיום: "הייתי המום". כל הניסיונות של חבריו לקבוצה ושל חברי הצוות המקצועי להביא לביטול הכרטיס, העלו חרס. הכלב אגב, "פרץ" לאחר מכן לעמדת השידור של הטלוויזיה.

זה לא המקרה הראשון מסוגו בליגה הארגנטינאית. סבסטיאן סאחה מראסינג קלוב כבר ספג כרטיס צהוב בגלל "עבירה" בסגנון דומה: הוא נכנס למגרש עם בנו לפני המשחק נגד ריבר פלייט במחזור השמיני של טורניר האיניסיאל ב-2012.

בזכות הניצחון שלה משער של אנחל קוראה הסנסציוני, סן לורנסו חזרה למקום השני והיא עם 26 נקודות מ-14 משחקים, שתיים פחות מהמוליכה ניואל'ס אולד בויס. עד לסיום העונה בארגנטינה נותרו חמישה מחזורים.

שחקן סן לורנסו, פאבלו אלברדו (שמאל) מול שחקן בוקה ג'וניורס, לאוטרו. AP
"הייתי המום". אלברדו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully