וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא נעצרה עם 1:1 מול טורינו

אחרי 10 ניצחונות רצופים, המוליכה איבדה את המאזן המושלם בגלל שוויון של האקס צ'רצ'י. אינטר הביסה, לאציו הפסידה

אחרי הניצחונות של יובה ונאפולי וההפסד של מילאן לפיורנטינה, המחזור ה-11 בסרייה A ננעל הערב (ראשון) עם רומא המוליכה, שאיבדה את המאזן המושלם בעקבות 1:1 בטורינו ולא הצליחה לשבור את השיא של חמש הליגות הבכירות באירופה. אינטר המקרטעת עלתה למקום הרביעי על חשבון פיורנטינה עם 0:3 על אודינזה. לאציו ממשיכה להידרדר והפסידה 2:0 לגנואה. במשחקים נוספים ססואולו ניצחה 3:4 את סמפדוריה, ורונה ניצחה את קליארי 1:2, וליבורנו גברה על אטאלנטה 0:1.

קווין סטרוטמן שחקן רומא חוגג שער. רויטרס
רומא תסתפק בשיא האיטלקי. קווין סטרוטמן רץ להודות למיראלם פיאניץ'/רויטרס

טורינו - רומא 1:1

זהו, המאזן המושלם של רומא נקטע במחזור ה-11, בדיוק כשנשקה לשיא הניצחונות הרצופים מפתיחת העונה בחמש הליגות הבכירות, בו תמשיך להחזיק טוטנהאם מעונת 1960/61. הג'אלורוסי יסתפקו בשיא האיטלקי אותו שברו עם הניצחון העשירי באמצע השבוע שעבר, כשהפעם גם מורגן דה סנקטיס הוציא כדור מהרשת בפעם השנייה בלבד העונה, ולאחר 744 דקות ללא ספיגה. קווין סטרוטמן העלה את רומא ראשונה על הלוח בדקה ה-28, אבל למחצית השנייה הופיעה רק טורינו, שאחרי שישה הפסדים רצופים במפגשים מול הקבוצה מהבירה הצליחה להשיג נקודה. ומי היה האיש שעצר את הדהירה של רומא? דווקא האקס אלסיו צ'רצ'י, שהשווה בדקה ה-63 ולא חגג את שערו הראשון בקריירה מול קבוצת נעוריו. רומא עדיין בפסגה, אבל הפער מנאפולי ויובנטוס עומד כעת על שלוש נקודות בלבד.

דקה 28: גול! הגנת טורינו לא התארגנה אחרי קרן שהורחקה, פיאניץ' קיבל כדור ברחבה והעביר למרכז לסטרוטמן שהמשיך בנגיעה לרשת. שער שני העונה להולנדי, אבל הראשון מהשדה. 0:1 לרומא שלא עוצרת.

דקה 57: זה צריך היה להיות השער השני שרומא סופגת העונה, אבל דה סנקטיס התעופף והדף את הוולה האדיר של מג'וריני.

דקה 63: גול! הפעם גם דה סנקטיס לא יכול היה להושיע. בנעטיה ספק נדחף ברחבה על ידי מג'וריני, שהעביר רוחב לצ'רצ'י שהבקיע את השמיני שלו העונה והראשון בקריירה מול קבוצת נעוריו. 1:1, רומא ספגה לראשונה אחרי 744 דקות.

מייקון שחקן רומא לפני פאולו בארטו שחקן טורינו. רויטרס
גם ההגנה נכנעה הפעם. מייקון/רויטרס

אודינזה - אינטר 3:0

אחרי ה-1:1 עם אטלאנטה, הנראזורי ו-וולטר מצארי יכולים לחזור לחייך אחרי ניצחון חוץ גדול באודינה על הזברות. אינטר פתחה בסערה ורצתה לסגור עניין מהר, ורודריגו פלאסיו סייע לה עם הראשון שלה והשביעי שלו העונה בדקה ה-25. כעבור 4 דקות אנדראה ראנוקיה מצא את הרשת בפעם הראשונה העונה והעלה את הנראזורי ליתרון מבטיח, שלא הוטל בספק לאורך כל המשחק. בסמוך לשריקת הסיום קבע ריקי אלברס את תוצאת הסיום. ולאינטר הייתה סיבה נוספת לחגיגה: חאבייר סאנטי בן ה-40 שב מפציעה ונכלל בסגל לראשונה מאז חודש אפריל. אינטר עולה בזכות הניצחון למקום הרביעי עם 22 נקודות, אחת יותר מפיורנטינה החמישית ושש פחות מיובנטוס ונאפולי שממוקמות 2 ו-3.

רודריגו פלאסיו שחקן אינטר. AP
שוב חוגג. רודריגו פלאסיו/AP

לאציו - גנואה 2:0

מה קורה ללאציו? הביאנקוצ'לסטי ממשיכים את פתיחת העונה החלשה, והגיעו הערב לשפל חדש עם הפסד ביתי משפיל לגנואה מהתחתית. לאציו עדיין עם 15 נקודות, ונמצאת הרחק מהפסגה. אחרי מחצית ראשונה חלשה, גנואה התעוררה במחצית השנייה וכבשה צמד שערים. יוראי קוצקה התכבד בראשון בדקה ה-60, ואלברטו ג'ליארדינו הוותיק כבש את החמישי שלו העונה כעבור 12 דקות בפנדל.

יוראי קוצקה שחקן גנואה. GettyImages
הפתעה באולימפיקו. יוראי קוצקה/GettyImages

ורונה - קליארי 1:2

ורונה, המרענן הרשמי של הליגה האיטלקית העונה, המשיכה את פתיחת העונה המרשימה שלה ושמרה על מאזן מושלם במשחקי הבית. זה לא היה קל: לוקה טוני הוותיק העלה את ורונה ל-0:1 כבר בדקה ה-7 ובושקו ינקוביץ' הכפיל בדקה ה-57. דניאלה קונטי חתם את תוצאת המשחק עם שער מצמק בדקה ה-90.

לוקה טוני חלוץ ורונה. GettyImages
פתיחת עונה פנטסטית. לוקה טוני/GettyImages

תוצאות נוספות

סמפדוריה - ססואולו 4:3
לסמפדוריה: ניקולה פוצי (19), אדר (65), לורנצו דה סילבסטרי (81). לססואולו: דומניקו בראדי (49, 52, 89), אנטוניו פלורו פלורס (63).

ליבורנו - אטלאנטה 0:1
לליבורנו: פאוליניו (11)

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully