וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: גיא לוזון חזר לקווים, סטנדרד חזרה לנצח

רצף שישה משחקים ללא ניצחון הסתיים עם 0:1 חשוב בגנט. קולאוטי החמיץ פנדל בניצחון אנורתוזיס, 90 דקות ותיקו לנאתכו

רצף של שישה משחקים ללא ניצחון הגיע הערב (ראשון) לסיומו כאשר סטנדרד ליאז' גברה בחוץ 0:1 על גנט במחזור ה-14 בבלגיה ושבה למקום הראשון עם 33 נקודות, אחת יותר מגנק. גיא לוזון שב לקווים לאחר שריצה עונש הרחקה ובדקה ה-28 ראה פול ז'וזה אמפוקו בועט פנדל לקורה. אלא שתשע דקות בתוך המחצית השנייה ירה מישי בטשואי מהמקום כדור אדיר לחיבורים, חגג את שערו העשירי העונה וסידר ללוזון את הניצחון. טל בן חיים ודודו ביטון לא נכללו בסגל של המאמן הישראלי.

* ליאור רפאלוב נכנס כמחליף בדקה ה-86 וכמעט כבש בחלוף דקה, בניצחונה של קלאב ברוז' 0:1 על לוקרן. טום דה סוטר הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-21, קלאב ברוז' במקום השלישי בבלגיה עם 29 נקודות, ארבע פחות מסטנדרד ליאז' המוליכה.

* בוורן, ללא רמי גרשון הפצוע וחנן ממן שלא נכלל בסגל, הפסידה 1:0 לסרקל ברוז'.

מאמן סטנדרד ליאז' גיא לוזון. EuroFootball, GettyImages
חזר למקום הראשון. לוזון/GettyImages, EuroFootball

* רוברטו קולאוטי החמיץ פנדל, אבל אנורתוזיס פמגוסטה ניצחה בכל זאת 2:3 במהפך דרמטי את אנוסיס וצימקה את הפער מאפולון המוליכה לשלוש נקודות. החלוץ פתח בהרכב והשלים 90 דקות, אך בדקה ה-82 ובמצב של 1:2 לאנוסיס הפנדל שלו נעצר על ידי השוער האורח. למרות זאת, אנורתוזיס ידעה להשוות בדקה ה-90 ובתוספת הזמן הכריעה את המשחק עם פנדל נוסף, כשהפעם גונסאלו גרסיה בעט לרשת. עמית בן שושן נכנס כמחליף בדקה ה-59, משה אוחיון לא שותף.

* חיים מגרלשווילי שיחק 90 דקות בניצחונה של א.א.ק לרנקה 0:3 בחוץ על אריס לימסול. א.א.ק עלתה למקום השמיני עם 11 נקודות אחרי שמונה מחזורים בליגה הקפריסאית.

* ברוסיה המשיכו רובין קאזאן וביברס נאתכו בעונה המוזרה שלהם. הקשר הישראלי השלים 90 דקות בתיקו 0:0 עם רוסטוב, שהיה תוצאת התיקו השמינית ב-15 משחקים לקבוצתו. קאזאן מדורגת במקום ה-11 בטבלה עם 17 נקודות, מרחק גדול מאוד מהמקומות שמובילים לעונה נוספת באירופה.

* טוטו תמוז לא נכלל בסגל של אורל, שהשיגה במחזור ה-15 בליגה הרוסית ניצחון דרמטי 0:1 בחוץ על אנז'י. ג'ינו אסבדו הצ'יליאני הכריע את קרב התחתית בתוספת הזמן, ואורל התקדמה מהמקום הלפני אחרון למקום ה-13 עם 11 נקודות במאזנה.

קשר רובין קאזאן ביברס נאתכו. EuroFootball, GettyImages
מלכי התיקו של רוסיה. ביברס נאתכו/GettyImages, EuroFootball

* השגרירים הישראלים בליגה השוויצרית רשמו מחזור לא מוצלח. אבי ריקן שיחק 90 דקות וראה את ציריך מאבדת יתרון מול ת'ון בחוץ בדרך להפסד 2:1. יאסין צ'יקאווי העלה את ציריך ליתרון בדקה ה-56, וקירב אותם ליציאה מהמקום התשיעי, אלא שאז הגיע בראט סדיק הפיני וכבש צמד בדקות ה-81 ו-84, ונתן לת'ון את הניצחון.

* לוזאן, קבוצתו של אוהד קדוסי, המשיכה להיות הקבוצה הגרועה ביותר בשוויץ, כשהיא מדורגת במקום האחרון עם 4 נקודות מ-14 משחקים, מרחק 11 נקודות מחוף מבטחים. קדוסי עצמו נכנס רק בדקה ה-80 במשחק מול סנט גאלן, כשארבע דקות קודם לכן העלה סבסטיאן ווטריך את האורחים ליתרון. אלחסן קייטה הוסיף צמד בדקות הסיום, קבע 0:3 וקירב את סנט גאלן מרחק שתי נקודות בלבד מהמוליכה פ.צ באזל.

* עודד גביש ישב על הספסל ולא שיחק בניצחון 1:2 של שלאסק ורוצלאב בחוץ על לכיה גדנסק. שלאסק טיפסה למקום השישי והיא עם 20 נקודות מ-15 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully