וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: ריאל מדריד וברצלונה מושלמות, ריטאס הפסידה

הספרדיות ממשיכות לשמור על מאזן מושלם בליגה המקומית. יריבת מכבי תל אביב הפסידה ב-VTB לספרטק סנט פטרסבורג

פתיחת העונה הנהדרת של ריאל מדריד נמשכה היום (ראשון) עם ניצחון משכנע 75:92 על בילבאו. הקבוצה של פאבלו לאסו, שמחזיקה במאזן מושלם ביורוליג, מוליכה את הליגה הספרדית עם מאזן נקי מהפסדים, ואת המשחק היום צלחה ללא רודי פרננדס שקיבל מנוחה.

ריאל ברחה ברבע הראשון ליתרון דו ספרתי, אך היריבה הבאסקית הצליחה לצמצם ל-23:18 בסוף הרבע הראשון. הבלאנקוס ברחו שוב ל-37:49 במחצית, משם בילבאו לא חזרה. סרחיו רודריגס הוליך את קלעי ריאל עם 17 נקודות ו-9 אסיסטים, יואניס בורוסיס הוסיף 13 נקודות ו-8 ריבאונדים. את בילבאו הוליך דאיריס ברטנס עם 22 נקודות.

גם ברצלונה, שמקרטעת ביורוליג, שמרה היום על מאזן מושלם בליגה בתום המחזור הרביעי כשגברה על סן סבסטיאן 74:81. היריבה הקטנה הלחיצה את בארסה כשבתום שלושה רבעים הוליכה 53:57, אך הקבוצה של צ'אבי פסקוואל רצה 17:28 ברבע האחרון נהדר, כשמרסליניו הוארטס מציג יכולת מצוינת עם 21 נקודות. חואן קרלוס נבארו הוסיף 15 לבלאוגרנה בעוד ג'ייסון רובינסון הוביל את קלעי סן סבסטיאן עם 26 נקודות.

שחקני ריאל מדריד ניקולה מירוטיץ', סרחיו רודריגס. מגד גוזני
ריאל ממשיכה לשייט. סרחיו רודריגס וניקולה מירוטיץ'/מגד גוזני

יריבת מכבי תל אביב ביום חמישי, ריטאס וילנה, הפסידה 84:72 לספרטק סנט פטרסבורג בחוץ בליגת ה-VTB. הקבוצה של דירק באוורמן נקלעה לפיגור במחצית 34:26 במחצית, ולא הצליחה לצאת ממנו עד לסיום. ההפסד היה השני בארבעה משחקים של הקבוצה במפעל. את קלעי ריטאס הוליכו ריינאלדס סייבוטיס עם 15 נקודות ודריוש סונגליה עם 14 נקודות ו-6 ריבאונדים.

צסק"א מוסקבה התאוששה מהתבוסה ביורוליג לפנרחבצ'ה/אולקר כשניצחה בקושי את בי סי מינסק 62:66. הקבוצה של אטורה מסינה ודן שמיר נהנתה מ-20 נקודות של מילוש תיאודוסיץ' ו-15 נקודות של סשה קאון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully