וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבע דקות ואפס נקודות לגל מקל בניצחון דאלאס

המאבריקס התאוששו מההפסד בדרבי עם 99:111 על ממפיס. כספי לא שותף בניצחון יוסטון ביוטה (93:104) בשל נקע בקרסול

דאלאס (1:2) - ממפיס (2:1) 99:111

גל מקל זכה להכיר הלילה (בין שבת לראשון) פן נוסף מליגת ה-NBA, הבק-טו-בק, שני משחקים רצופים, לילה אחר לילה. רק בליל אמש הפסידו המאבריקס בדרבי ליוסטון ועומרי כספי בחוץ, אבל הלילה הם כבר חזרו לאמריקן איירליינס ארינה הביתי ושמרו שם על מאזן נקי מהפסדים עם 99:111 יפה על ממפיס.

מקל, ששיחק נהדר בהפסד ליוסטון, זכה הפעם לשבע דקות בלבד, אותן הוא סיים ללא נקודות, עם 0:2 מהשדה, אסיסט, ריבאונד, חסימה ושני איבודים. חוסה קלדרון, שאת היכולת החלשה שלו מול הרוקטס ניצל הרכז הישראלי על מנת לקבל דקות, שיחק הפעם 39 דקות והיה טוב. דירק נוביצקי הוביל כהרגלו את המאבריקס עם 24 נקודות, שון מריון תרם 21 ו-14 ריבאונדים ודאלאס, שברחה כבר בתום הרבע הראשון ל-16:32, לא הביטה לאחור, למרות שהאורחים הצליחו לצמק בשלב מסוים למינוס ארבע נקודות. בממפיס, 24 למייק קונלי, 23 למארק גאסול ו-21 עם 14 ריבאונדים לזאק רנדולף.

סיכום מיוחד של הדרבי הישראלי המרגש ב-NBA

גל מקל דאלאס מאבריקס מול קווינסי פונדקסטר ממפיס. רויטרס
יהיו גם לילות כאלה. מקל/רויטרס

יוטה (3:0) - יוסטון (0:3) 104:93

גם יוסטון שיחקה לילה שני ברציפות ועשתה את כל הדרך לסולט לייק סיטי, שם היא שמרה על מאזן מושלם והותירה את הג'אז ללא ניצחונות. עומרי כספי, שנפצע במהלך הניצחון על דאלאס, עלה לחימום אך לא יכול היה לשחק והוא נותר על הספסל עם נקע בקרסול.

הרוקטס נקלעו לפיגור של 16 נקודות במחצית, אבל התעוררו אחרי החזרה מחדרי ההלבשה וניצחו את שני הרבעים האחרונים 37:64 מוחץ. רק שמונה שחקנים שותפו ביוסטון, כאשר צ'נדלר פרסונס כיכב עם 24 נקודות ו-12 ריבאונדים. 23 לג'יימס הארדן, 20 לג'רמי לין ורק 15 לדווייט הווארד. ביוטה, ריצ'רד ג'פרסון הוביל עם 18 נקודות שישה קלעים בדאבל פיגרס, אבל זה לא הספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully