וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שלומי ארבייטמן שוב כבש, מונס הפסידה

החלוץ מצא את הרשת מחזור שני ברציפות, אך קבוצתו נוצחה 3:2 בידי גנק ונותרה אחרונה בבלגיה. 24 דקות ותיקו לאסולין

שלומי ארבייטמן כבש הערב (שבת) מחזור שני ברציפות, אבל לא הצליח למנוע ממונס הפסד 3:2 מול גנק. החלוץ הישראלי הבקיע את השלישי שלו העונה בדקה ה-75 את השער המצמק השני, אחרי שהאורחים כבר הובילו 0:3. ארבייטמן השלים 90 דקות ומונס נותרה עמוק במקום האחרון, עם שלוש נקודות ב-14 משחקים. יובל שפונגין נעדר בגלל הרחקה.

נושא חלוץ מונס שלומי ארבייטמן. GettyImages
הוא כובש, הקבוצה שוקעת. שלומי ארבייטמן/GettyImages

* גיא אסולין נכנס בדקה ה-66, כשקבוצתו הרקולס סיימה ב-2:2 את משחקה מול ג'ירונה בליגה השנייה בספרד. הרקולס עדיין עמוק בתחתית, עם תשע נקודות מ-12 משחקים במקום הלפני אחרון.

* דודו אוואט ישב על הספסל ב-0:0 של מאיורקה בבית מול לוגו. מאיורקה, שמחכה לחזרתו של תומר חמד הפצוע, עם 17 נקודות מ-12 משחקים בליגה הספרדית השנייה.

* בירם כיאל וניר ביטון ישבו על הספסל ולא שיחקו ב-1:1 הביתי של סלטיק מול דאנדי יונייטד. צ'רלי מולגרו הציל את האלופה מהפסד עם שער שוויון בתוספת הזמן. סלטיק במקום הראשון עם 27 נקודות ב-11 משחקים, חמש יותר מאינברנס המדורגת שנייה.

* דן מורי ישב על הספסל ולא שותף בניצחון החוץ המפתיע של ויטסה 0:1 באמסטרדם ארינה על אייאקס. המחליף ואלרי קזאישווילי הכריע בדקה ה-90 והקפיץ את ויטסה למקום הראשון בליגה ההולנדית הצפופה.

* קובי מויאל לא נכלל בסגל של שריף טירספול, שניצחה 2:3 בחוץ את ראפיד גידיגיצ'י במחזור ה-14 בליגה המולדבית. שריף במקום הראשון עם שבע נקודות יתרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully