וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמולר: "ההפסד לבלגיה היה אחד הכואבים בשנים האחרונות"

הנבחרת תפגוש בראשון (19:30, 5) את הולנד למשחק הביתי הראשון בקמפיין מוקדמות אליפות העולם. גרא וטפר זומנו לסגל

נבחרת ישראל תפגוש מחר (ראשון, 19:30, ספורט 5) את הולנד במשחק הביתי הראשון בקמפיין מוקדמות אליפות העולם. אבישי סמולר נרגש לקראת החגיגה שצפויה, ואמר: "אני מאוד מקווה לראות את בית מכבי מלא באוהדים כי אנחנו חייבים עכשיו יותר מכל את העזרה של הקהל הדוחף. ההפסד בבלגיה הוא ללא ספק אחד ההפסדים הכי כואבים בשנים האחרונות, אבל היופי בספורט הוא שלפעמים אין זמן להתאבל. אם אנחנו רוצים להשיג את המטרה שלנו אז חייבים לשכוח ממנו ולבוא ממש כמו לגמר גביע מול הולנד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"לדעתי יש להם את ההגנה הכי טובה בבית וזה האתגר שלנו לראות איך נתמודד עם זה". אבישי סמולר/מערכת וואלה, צילום מסך

סמולר שכבש את שני השערים הרצופים של ישראל בדקה האחרונה במשחק בבלגיה, שהובילו לשוויון 28:28 רגע לפני שבלגיה זכתה בפנדל האכזר שהכריע את המשחק עשר שניות לסיומו, מוסיף: "בגדול זה הולך להיות משחק של הגנות ומי שיעשה פחות טעויות יצליח. אנחנו נעשה את הכול כדי להיות בצד הנכון בסיום".

על אותו משחק נגד בלגיה הוסיף סמולר: "יש משהו מעודד בקאמבק האדיר שעשינו בבלגיה, ולכן אנחנו לוקחים משהו מהמשחק הזה - התמדה, הקרבה והעובדה שלא ויתרנו עד השנייה האחרונה. אני מאוד מקווה שנוכל להביא את זה לידי ביטוי נגד הולנד כי כרגע זו הקבוצה שנמצאת בכושר הכי טוב בבית. לדעתי יש להם את ההגנה הכי טובה בבית וזה האתגר שלנו לראות איך נתמודד עם זה".

עומר גרא, הפיבוט של מכבי ראשון לציון, זומן לסגל יחד עם דן טפר שוערה של אס"א תל אביב. המאמן הלאומי דראגן ג'וקיץ' יקבע הערב את הסגל הסופי למשחק. במקביל, באיגוד קיבלו אמש אישור מהאיגוד האירופי שתומר שמעוני שהורחק במשחק בבלגיה יוכל לשחק מחר. כרטיסים למשחק יחכו בקופות בבית מכבי במחיר סמלי של עשרה שקלים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully