וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלבנון לישראל: דשון סימס חתם בגלבוע/גליל

1.11.2013 / 21:18

בוגר מכללת מישיגן (25, 2.03), ששיחק אשתקד בביירות, מצטרף לדרוקר. צפו בביצועיו. מעמדו של פשאליץ' מתערער

גלבוע/גליל החתימה הערב (שישי) את הפורוורד האמריקאי דשון סימס, שניהל עמם מגעים במהלך השבוע החולף. סימס צפוי לנחות בישראל בתחילת השבוע הבא, כשרוב הסיכויים שלא ישחק נגד מכבי תל אביב ביום שני, אלא רק במשחק הליגה הבא של הקבוצה מגן נר. בקבוצה לא ישחררו את דראגו פשאליץ' בשלב זה, למרות האכזבה מיכולתו, אך לא מן הנמנע כי בעקבות הגעתו של סימס, הסרבי יעזוב בעתיד.

שחקן מישיגן דשון סימס. GettyImages
סימס/GettyImages

סימס (25, 2.03), יליד דטרויט, הוא בוגר אוניברסיטת מישיגן משנת 2010, כשבשנתו האחרונה רשם 16.8 נקודות ו-7.6 ריבאונדים בממוצע למשחק. לאחר שנבחן במדי בוסטון ודאלאס יצא לאירופה וחתם בפאוק סלוניקי, אך לאחר זמן קצר עזב ושיחק במיין מליגת הפיתוח. בעונת 2011/12 יצא שוב מארצות הברית כדי לחתום בליגה הקוריאנית והרשים עם 23.9 נקודות ו-9.6 ריבאונדים בממוצע למשחק. את העונה שעברה העביר בליגה הלבנונית, ורשם במדי סגסה ביירות 22.5 נקודות ו-8.3 ריבאונדים בממוצע למשחק.

הקבוצה של שרון דרוקר פתחה את העונה עם שני הפסדים וניצחון בודד במשחק החוץ בראשון לציון. לעומת הפתיחה הצולעת בליגה, בליגה הבלקנית מצבה של גלבוע/גליל טוב יותר, והיא ניצחה את שני המשחקים הראשונים שלה. מלבד פשאליץ' וסימס חתומים בקבוצה הזרים ג'ראלד רובינסון, ריק ג'קסון ואדריאן בנקס.

צפו בביצועיו של סימס מהעונה שבילה בליגת ה-DLEAGUE

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully