וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' נגד פדרר בחצי גמר טורניר פריס

הסרבי ניצח את ואוורינקה 1:6, 4:6, השוויצרי נקם בדל פוטרו. בחצי הגמר השני יתמודדו נדאל, שניצח את גאסקה, ופרר שגבר על ברדיך בשלוש מערכות

נובאק דג'וקוביץ' עלה היום (שישי) לחצי גמר טורניר פריס (סך פרסים של 2.65 מיליון יורו) והוא ממשיך לאיים לקחת מרפאל נדאל את המקום הראשון בעולם בסוף עונת 2013. הסרבי דרס את סטניסלאס ואוורינקה 1:6, 4:6 ברבע הגמר בתוך 82 דקות ומחזיק כעת ברצף של 15 ניצחונות. נולה יתמודד מול רוג'ר פדרר, שגבר על חואן מרטין דל פטרו בשלוש מערכות.

חצי הגמר השני יהיה דרבי ספרדי, כשאלוף 2012 דויד פרר יתעמת מול בן ארצו רפאל נדאל. השור ממאיורקה לא התקשה במשחקו נגד רישאר גאסקה, וניצח אותו 4:6, 1:6 בדרך לחצי הגמר. פרר, לעומת זאת, הזיע מול תומאש ברדיך נחלץ מפיגור ואחרי שעתיים וחמש דקות השלים ניצחון גדול בתוצאה 6:4, 5:7, 3:6.

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי. רויטרס
ניצחון 15 ברציפות. דג'וקוביץ'/רויטרס

דג'וקוביץ' שזכה בבירת צרפת ב-2009, חייב להעפיל לגמר כדי לשמור על הסיכוי לחזור לפסגה. יחד עם זאת, אם נדאל יזכה בפריס, הוא ישמור על המקום הראשון. "כשהוא משחק כל כך טוב, מאוד קשה נגדו. בעיקר על המשטח המועדף עליו", סיכם ואוורינקה, "לצערי הוא היה הרבה יותר טוב ממני היום. הוא הפעיל עלי הרבה לחץ ומאוד הקשה עלי".

רוג'ר פדרר, טניסאי שוויצרי. רויטרס
נקמה ספורטיבית. פדרר/רויטרס

בחצי הגמר דג'וקוביץ' ישחק נגד רוג'ר פדרר. השוויצרי שביום ראשון הפסיד לחואן מרטין דל פוטרו בגמר טורניר באזל, פגש אותו גם היום והפעם השיג נקמה ספורטיבית עם 3:6, 6:4, 3:6 מצוין. לפדרר זה היה ניצחון שני בלבד העונה של שחקן שמדורג בטופ 10.

רפאל נדאל טניסאי. GettyImages
קצת יותר משעה של עבודה. נדאל/GettyImages

חצי הגמר בין רפאל נדאל לרישאר גאסקה ארך שעה ושמונה דקות בלבד. השור ממאיורקה שבר במשחקון השלישי של המערכה הראשונה, אולם גאסקה שבר מיד והמשיך ל-2:3. נדאל שבר שוב במשחקון השביעי, עלה ל-3:4, והמשיך משם ל-4:6 במערכה. במערכה השנייה השור ממאיורקה הכתיב את הקצב, שלט במשחקונים, ורשם שלוש שבירות בדרך ל-1:6 מוחץ על הצרפתי, ומקום בחצי הגמר.

ברבע הגמר שחתם את משחקי היום ניצח דויד פרר את תומאש ברדיך בשלוש מערכות. חבטות החזרה טובות של ברדיך סייעו לו לשבור את הספרדי כבר במשחקון הראשון של המערכה הראשונה. לפרר היו ארבע אפשרויות שבירה במשחקון החמישי, אולם הצ'כי שמר על קור רוח, עלה ל-2:4 והזיע את דרכו לניצחון 4:6 במערכה הראשונה.

פתיחת המערכה השנייה הייתה שייכת לפרר. הספרדי שמר על ההגשה במשחקון הראשון, ושבר את ברדיך על האפס במשחקון השני בדרך ל-0:3. ברדיך לא ויתר, שבר בחזרה והשווה בצורה הרואית ל-4:4. השניים שמרו על ההגשות, פרר שבר במשחקון ה-12 ונמנע משובר שוויון עם 5:7 ששלח את השניים למערכה שלישית וקובעת. פרר שבר את ברדיך במשחקון הרביעי, המשיך ל-1:4 והצ'כי הרים ידיים. אלוף הטורניר ב-2012 המשיך קדימה בנחישות, תוך שהוא מכסה היטב את המגרש וגורם לברדיך לאבד את הביטחון, וניצח את המערכה השלישית בתוצאה 3:6, ואחרי שעתיים וחמש דקות לקח את הכרטיס לחצי גמר של דרבי ספרדי מול נדאל.

דויד פרר טניסאי ספרדי. רויטרס
לא נשבר. פרר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully