וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד גרינברג: "מאוד מרוצה מהצורה בה שיחקנו"

1.11.2013 / 17:04

הפועל ירושלים הביסה את מכבי ראשל"צ, המאמן: "שיחקנו טוב, מרוצה מאריאל ומנקו". מתן חרוש: "אנחנו בדרך למקום טוב"

הפועל ירושלים שמה היום (שישי) את ההפסד לחימקי מוסקבה ביורוקאפ בצד, והביסה את מכבי ראשון לציון 70:91 בחוץ במשחק שפתח את המחזור הרביעי בליגת העל בכדורסל. מחצית שנייה של 30:46 עשתה את העבודה עבור הקבוצה מהבירה, שהשיגה ניצחון ליגה שני ברציפות.

בראד גרינברג מאמן הפועל ירושלים עם דרווין קיצ'ן. ברני ארדוב
עלו על המסלול בליגה. גרינברג וקיצ'ן/ברני ארדוב

דרווין קיצ'ן שהצטיין עם טריפל דאבל של 11 נקודות, 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, סיכם: "באנו אחרי משחק קשה עם שתי הארכות נגד חימקי והיינו צריכים את הניצחון. לגבי ראשון לציון, זה נכון שהתחלתי פה את התקופה שלי בישראל, אבל זה כדורסל: יום אחד אתה כאן ויום אחרי אתה במקום אחר. יש לנו סדרה של משחקים שנהיה חייבים לנצח כדי להמשיך להתקדם בליגה ובאירופה".

המאמן המנצח, בראד גרינברג, אמר: "אני מאוד מרוצה מהצורה בה שיחקנו. בלי רונלד דופרי, לרפי מנקו ואדם אריאל היו יותר דקות לשחק והם היו מצוינים. היו לנו חמישה שחקנים בדאבל פיגרס והרבה אסיסטים. זה מראה ששיחקנו טוב היום. דיברתי עם אשתי אתמול ואמרתי לה שיש לנו משחק מחר ואין לנו זמן לנוח, היא אמרה לי להפסיק לבכות כי יש לנו יום מנוחה".

מתן חרוש וראשון לציון הפסידו משחק שלישי העונה והמאמן אמר: "היינו 33-34 דקות במשחק, נלחמנו ועשינו את מה שצריך. החטאנו פעמיים שלשות של מומנטום שגמרו את המשחק. להפועל ירושלים יש שחקנים שקולעים מבפנים וכאלה שקולעים מבחוץ. ידעתי כשהגעתי שתעבור עלינו תקופה לא קלה. נעשה עוד שינויים ואנחנו בדרך למקום טוב . זיהינו מה חסר לנו והבאנו גארד יוצר. כולם יודעים שחסר לנו סנטר ואנחנו נביא אותו בזמן הקרוב ונהיה קבוצה טובה יותר. אנחנו בסך הכל במחזור הרביעי וזה לא אומר כלום. יכול להיות שנשחק גם עם חמישה זרים, הכול פתוח".

עמית בן דוד הוסיף: "באנו מוכנים למשחק, ידענו מה אנחנו צריכים לעשות כדי לעצור אותם. היינו שם שלושה רבעים. במידה מסוימת כשעשינו מה שצריך, היינו במשחק, ברגע שנתנו להם לרוץ ההפרש עלה. אסור לנו לספוג 91 נקודות, בטח לא בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully