וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשחק בבאר שבע לא פחות חשוב מפרנקפורט"

1.11.2013 / 15:08

מכבי תל אביב לקראת שבוע חשוב בשתי החזיתות. מיכה בספק גדול לווסרמיל. 2,000 גרמנים צפויים להגיע לבלומפילד

one

מכבי תל אביב קיימה היום (שישי) אימון נוסף לקראת משחק החוץ נגד הפועל באר שבע, ביום שני בווסרמיל. למעט דור מיכה שמחלים מפציעה בשריר המפשעה, יעמוד סגל מלא לרשותו של המאמן פאולו סוזה. מיכה ערך אימון חלקי ונמצא עדין בטיפולים ולא ברור אם יהיה כשיר למשחק. סוזה כהרגלו לא מתרגל הרכב אולם ברור שיעשה שינויים לעומת ה-11 שפתחו בניצחון נגד סכנין במחזור הקודם, זאת גם בשל העובדה ששלושה ימים בלבד אחרי באר שבע, מצפה לצהובים המשחק הביתי נגד איינטרכט פרנקפורט במסגרת הליגה האירופית.

המגן הספרדי מאנה מתחרה עם עומרי בן הרוש על עמדת המגן השמאלי ועדיין לא ידוע מי מהם יפתח. המלחמה הגדולה על ההרכב היא בקישור, כאשר דן איינבינדר, מהראן ראדי, גל אלברמן וניקולה מיטרוביץ' מתחרים כרגיל על המקומות בקישור. בחלק הקדמי צפוי מונס דאבור לקבל קרדיט נוסף וגם טל בן חיים שלא ישחק נגד פרנקפורט בשל הרחקה, מועמד לפתוח בבאר שבע.

יותר מ-3,000 אוהדים צפויים ללוות את הקבוצה לבאר שבע ולהפגין נוכחות מאסיבית ביציעי וסרמיל. במכבי התקבלה השבוע בקשה ל-2,000 כרטיסים עבור אוהדי פרנקפורט, שאמורים להגיע עם הקבוצה הגרמנית ובלומפילד צפוי להיות מלא לחלוטין ביום חמישי.

"שני המשחקים האלה חשובים מאוד עבורנו", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט לקראת השבוע הקרוב. "המשחק בבאר שבע לא פחות חשוב מהמשחק נגד פרנקפורט ונעשה הכול כדי לנצח שם ולהגדיל את הפער בצמרת הטבלה. ניצחון בבאר שבע ייתן הרבה ביטחון לקראת המשחק ביום חמישי ואנחנו לא מזלזלים בשום יריבה", הוסיף השחקן.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

שחקני מכבי תל אביב, ברק יצחקי, דור מיכה. קובי אליהו
אל תבנו עליו לווסרמיל. מיכה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully