וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר-בני יהודה: "נחזיר את ברוכיאן לאט לאט"

בבית"ר מתרגשים לקראת הקאמבק של הקפטן לשעבר מול בני יהודה (ש', 19:40, ספ' 2). עזוז ולאמין חוזרים להרכב של קשטן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 92. 27:39 לבית"ר, 26 תוצאות תיקו.

* בית"ר אירחה 45 פעמים. היא מובילה 9:22 בניצחונות ועוד 14 משחקים הסתיימו בתיקו.

* בני יהודה בחודש נובמבר: 55 ניצחונות, 59 תיקו ו-57 הפסדים. שערים: 200:200.

* אלי כהן אימן 7 פעמים נגד בני יהודה. מעולם לא סיים בתיקו (ניצח 3 פעמים והפסיד 4).

* בחמש הפעמים האחרונות שבית"ר סיימה משחק בתיקו 0:0, היא לא ניצחה את המשחק שבא אחריו.

לאתר דריבליסט

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
אל תהמרו על תיקו. אלי כהן/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

אלי כהן עדיין לא החליט על ה-18 שיתלבשו מחר והזמין את כל שחקני הסגל. כפי שהדברים נראים כעת, צחי אליחן ואייס קרים שעדיין אינו כשיר במאה אחוזים יהיו מחוץ לסגל כאשר על הספסל ימתינו אבירם ברוכיאן ודוד רביבו. החזרה של ברוכיאן ממשיכה לעשות רעש בבירה. בבית"ר מרגישים את ההתלהבות של הקהל עם חזרתו של הקפטן לשעבר, וגם בצוות המקצועי מקווים שאם יצטרכו אותו מחר, הטירוף סביב חזרתו לדשא ייתן דחיפה לקבוצה ולשחקנים אם יצטרכו את הקהל.

המאמן אלי כהן אמר בשיחות כי "ברוכיאן נותן הכל כדי לחזור לעצמו. נחזיר אותו לאט לאט אבל הוא נראה אחד שיכול לתרום לנו הרבה מאוד". בצוות המקצועי ערכו שיחות עם חלק מהשחקנים והבהירו להם את חשיבות המשחק ואת הצורך שייקחו עצמם בידיים: "קצב צבירת הנקודות שלנו טוב מאוד, אבל אנחנו בית"ר ירושלים וחייבים לייצר מצבים ולשחק כדורגל יותר שמח, הקהל לפעמים מעדיף להפסיד אבל לראות כדורגל טוב יותר. בית"ר תשחק כדורגל. יש תחרות על מקום בהרכב וכל אחד יודע שאם הוא לא יהיה טוב וישחק בחכמה הוא יאבד את מקומו".

שחקני בית"ר דיברו ביניהם כי בניגוד לכל שבוע בו הם חושבים איך להטריף את הקהל, ניצחון נגד בני יהודה יהיה קודם כל עבור אלי טביב ואמרו: "הוא הגיע השבוע לבית וגן וכולם ראו שהוא עם הראש באדמה. הוא עובר שבוע קשה, אנחנו מבינים שיש עליו לא מעט לחצים מהמשפחה ואין דבר יותר טוב משלוש נקודות כדי לשכוח קצת את הצרות. אם ננצח נקדיש לו את זה". אגב, הקהל מתכנן מפגן תמיכה בבעלים ואוהדים וידאו אמש עם טביב כי יגיע לטדי על מנת להתכונן לקראתו.

בבית"ר מאמינים כי לפחות עשרת אלפים איש יגיעו לטדי ויידחפו את הקבוצה. המאמן מתלבט האם לפתוח עם שי חדד או אלי דסה בעמדת המגן הימני וכמו כן בנוגע לשאלה האם לפתוח עם איברהים בנגורה שלא נראה טוב באימונים. במידה ובנגורה יירד לספסל, ייתכן כי שי חדד יוסט לקישור ואיציק כהן להתקפה. עומר אצילי צפוי להמשיך ולקבל קרדיט כאשר בריאן ז'ונס צפוי לפתוח במקומו של סינטיאהו סלליך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אוהדי בית"ר ירושלים מניפים את אבירם ברוכיאן. ברני ארדוב
טדי מחכה לו. אבירם ברוכיאן/ברני ארדוב

בני יהודה:

הקבוצה של דרור קשטן, שממוקמת מתחת לקו האדום עם ארבע נקודות בלבד מתוך 21 אפשריות, תנסה לצאת לדרך חדשה דווקא במשחק החוץ הקשה בטדי. הזהובים הצליחו לבלום במחזור שעבר את שרשרת ההפסדים, לאחר שסיימו בתיקו ביתי מול הפועל רעננה, וכעת ינסו לזכות בניצחון ראשון אחרי שישה מחזורים.

קשטן שוב מתכנן מספר שינויים בהרכב לעומת השבוע שעבר ויעבור הפעם למערך של 4-5-1 . איציק עזוז ישוב להרכב לעמדת המגן הימני, ועוז ראלי יוסט לעמדה קדמית בקישור. גל כהן ואביב חדד ישתפו פעולה בעמדות הבלמים ואמיליאנו פוסקו הארגנטינאי בעמדת המגן השמאלי. שלישיית הקישור האחורי תהיה זהה למשחק נגד רעננה, עם קסטוטיס איבשקביצ'יוס, רפי דהן ולירוי צעירי, כאשר השינוי המשמעותי יהיה בחלק הקדמי. אמיר עגייב, גיל יצחק ואור ברוך ירדו לספסל ובמקומם יפתחו אדם הרפקה ויורו לאמין, צמד הזרים שמאכזבים מאוד מתחילת העונה ואף הוזכרו כמועמדים להחלפה לקראת חלון ההעברות בחודש ינואר.

אמש זוכתה הקבוצה מאשמה של קריאות גזעניות, לאחר שהרכב של שלושה דיינים בבית הדין העליון, קיבל את ערעור המועדון וביטל את הפסיקה הקודמת ואת הקנס בסך 20 אלף שקל שנפסק לחובתה.

שחקן בני יהודה יורו לאמין חוגג שער. מגד גוזני
נעלם מאז מחזור הפתיחה. יורו לאמין/מגד גוזני

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: עומר אצילי

ממשחק למשחק הוא נראה טוב יותר אך עדיין אצילי לא דומיננטי כפי שבבית"ר היו רוצים לראות. לכולם ברור שצריך סבלנות עם הכישרון הצעיר ולוקח לו זמן לקבל את הביטחון, אך אם עד היום דוד רביבו היה על הספסל, ממחר מצטרף אבירם ברוכיאן ואצילי חייב להבין שזה הזמן שלו לנסות לנהל את המשחק של בית"ר. אם ברוכיאן ייכנס להרכב, הוא לא ייצא ממנו.

בני יהודה: יורו לאמין

הקשר הסנגלי היה שחקן הרכש הראשון שהוחתם לקראת העונה הנוכחית, כאשר עוד בשלהי העונה שעברה סגר הבעלים משה דמאיו את חוזהו לשלוש עונות בקבוצה. לאמין הגיע עם הרבה ציפיות, ובשכונה קיוו שיהיה מחליף ראוי לפדרו גלבאן שעזב. לאמין כבש במשחק פתיחת העונה ומאז נעלם והפגין יכולת רעה. גם אם לוקחים בחשבון את קשיי ההתאקלמות של שחקן זר צעיר במדינה זרה, בבני יהודה רוצים לראות שיפור משמעותי ביכולתו של הסנגלי המוכשר ואם זה לא יקרה, הוא עשוי להיחתך כבר בחודש ינואר הקרוב.

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אריאל הרוש: שי חדד (דסה), אנדרס טונייס, ניסו קפילוטו, לנדרי מולמו, ברק משה, אופיר קריאף, עומר אצילי, איציק כהן, בריאן ז'ונס, טטה בנגורה (שי חדד).

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, אמיליאנו פוסקו, רפי דהן, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, לירוי צעירי, יורו לאמין, עוז ראלי, אדם הרפקה.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully