וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 1:2 לאתלטיקו מדריד בחוץ על גרנאדה

שני פנדלים מדויקים, של דייגו קוסטה (שעלה ל-12 שערי ליגה) ושל וייה, קירבו את הקולצ'ונרוס מרחק נקודה בלבד מברצלונה

המחזור ה-11 בליגה הספרדית מגיע לסיומו הערב (חמישי) עם ארבעה משחקים. אתלטיקו מדריד ניצחה 1:2 בחוץ את גרנאדה כדי לצמק את הפער מברצלונה לנקודה אחת בלבד. חטאפה גברה בחוץ 0:2 על ויאריאל במשחק צמרת מפתיע. בהמשך הערב סיימו בילבאו ואלצ'ה ב-2:2, בעוד בטיס ולבנטה סיימו את משחקן ללא שערים.

דייגו קוסטה אתלטיקו מדריד מול מנואל רולאנדו איטורה גרנאדה. רויטרס
אתלטיקו לא עוצרת. דייגו קוסטה/רויטרס

גרנאדה - אתלטיקו מדריד 2:1

ארבעה ימים בלבד אחרי החמישייה מול בטיס, הקולצ'ונרוס המשיכו להישאר צמודים לברצלונה בצמרת ופתחו שוב פער של חמש נקודות מריאל מדריד. אתלטיקו נהנתה מצמד פנדלים. תחילה היה זה דייגו קוסטה, שבדקה ה-38 העלה את מאזנו ל-12 שערי ליגה העונה והתבסס בפסגת טבלת מלך השערים. חלוץ המריבה נדחף ברחבה, כבש מהנקודה הלבנה ורץ להשתיק את הקהל המקומי, שהגיב בשריקות בוז לאורך המשחק כולו. 12 דקות לסיום, דויד וייה, שכבש צמד מול בטיס, נשלח למתפרצת, הוכשל ברחבה על ידי מוריילו והרשית בפעם החמישית העונה. בדקה האחרונה פיליפה לואיס ניסה לכבוש, נגע בכדור עם היד וראה צהוב שני ואדום.

ויאריאל - חטאפה 2:0

ניצחון יפה לאורחים, שהתקרבו כדי נקודה מהצוללת הצהובה, שמצידה איבדה מעט גובה במאבקי הצמרת שלה וספגה הפסד שלישי העונה. האורחים עלו ליתרון מהיר עם שער אומלל ביותר מבחינת המארחת, כאשר השוער סרחיו אסנחו יצא משערו בדקה החמישית, איבד את הכדור ואיפשר לצ'יפריאן מאריקה לגלגל לרשת הריקה. הצרות של ויאריאל נמשכו עם הרחקתו של פבלו איניגס בדקה ה-39 באדום ישיר. בדקה ה-90 פבלו סראביה הכפיל את התוצאה.

בילבאו - אלצ'ה 2:2
לבילבאו: סוסאטה (55) ואדוריץ (69). לאלצ'ה: לומבאן (9) וארון ניגואז (48)

בטיס - לבנטה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully