וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק המרכזי במחזור התשיעי: מכבי חיפה - בית"ר

שני משחקים יערכו ביום שני במחזור הבא, המרכזי ב-21:00 והשני בין מכבי ת"א למכבי פתח תקוה. שאר המשחקים: בשבת

ברני ארדוב

בעוד שבוע ייצא לדרך המחזור התשיעי בליגת העל, כשכבר היום (חמישי) נקבעו שעות וימי המשחקים השונים. המשחק המרכזי, באופן לא מפתיע, יפגיש את מכבי חיפה ובית"ר ירושלים ביום שני (21:00) בקרית אליעזר. באותו יום תשחק גם האלופה מכבי תל אביב שתגיע אחרי משחק הליגה האירופית נגד פרנקפורט ותארח בבלומפילד את מכבי פתח תקוה (20:00).

שחקן מכבי חיפה, טאלב טואטחה, מול שחקן בית"ר ירושלים, אופיר קריאף. טל לוי
מפגש מסקרן. קריאף וטואטחה/טל לוי

יתר המשחקים, חמישה במספר, יתקיימו בשבת. המחזור יחל עם שני משחקים, בין רמת השרון להפועל עכו (18:00) בגרונדמן ובין מ.ס. אשדוד להפועל חיפה (18:00) באשדוד. בני סכנין תארח באצטדיון דוחא את הפועל באר שבע (18:45). עירוני קרית שמונה תפגוש את הפועל רעננה (19:00) ובני יהודה תחזור לארח בבלומפילד ותפגוש בדרבי הקטן את הפועל תל אביב (19:30).

גם שעות המשחקים של המחזור העשירי בליגה הלאומית נקבעו. שישה משחקים יתקיימו כבר בשישי הבא ובמרכזם המוליכה מכבי נתניה תארח את מכבי אום אל פאחם (15:00). הפועל פתח תקוה ללא ליאור אסולין תתמודד נגד הכח עמידר רמת גן (15:00), קטמון מול יבנה (15:00), הפועל רמת גן - עפולה (15:00), מכבי הרצליה - הפועל ראשון לציון (14:30) ומכבי אחי נצרת נגד הפועל בני לוד (15:00).

שני משחקים יתקיימו בוים שני כאשר הפועל נצרת עילית תארח בעילוט את הפועל ירושלים (19:00) והפועל אשקלון תשחק נגד בית"ר תל אביב רמלה (19:00).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully