וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנתיים: רוביניו חוזר לסגל ברזיל

סקולארי הפתיע כשנתן הזדמנות מחודשת לחלוץ מילאן: "הוא אמיץ ואני רוצה לראות את זה בא לידי ביטוי גם בנבחרת"

לואיז פליפה סקולארי ממשיך להפתיע. הפעם השפן החדש שלו מהכובע הוא זימונו של רוביניו, שמקבל קריאה לסגל אחרי היעדרות של שנתיים. הסלסאו יקיימו בחודש הבא שני משחקי אימון נגד הונדורס וצ'ילה, וחלוצה של מילאן ינסה לנצל את ההזדמנות כדי להרשים ומי יודע אולי גם כדי לקנות את מקומו במונדיאל הקרוב.

רוביניו, שכבש 28 שערים ב-84 הופעות במדי הנבחרת, יכול להיות האס המושלם עבור סקולארי. "רוביניו הוא שחקן מגוון ואיכותי בכל תפקיד מהקישור ועד ההתקפה", הסביר סקולארי במסיבת עיתונאים שנערכה היום (חמישי).

רוביניו, נבחרת ברזיל. AP
התגעגעתם? עכשיו הוא כאן שוב. רוביניו/AP

"הוא אמיץ ואני רוצה את האומץ הזה בסגל הנבחרת. אני מצפה לראות את מה שהוא יודע ואת מה שיש לו, כשהכוונה ליכולת הטכנית וההנאה במשחק שלו. זה חשוב שאנחנו נותנים לו הזדמנות לראות אם הוא יכול להשתלב בהתלהבות של הסגל שאנחנו רוצים שתהיה". רוביניו חזר העונה להראות ניצוצות מהכישרון הגדול שיש לו למרות שעד כה הוא הבקיע שלושה שערים בלבד ב-13 הופעות במדי הרוסונרי.

ומה עוד בסגל של סקולארי? קשרה של צ'לסי וויליאן ובלמה הצעיר של פריס סן ז'רמן מרקיניוס נכללו גם הם בסגל של נבחרת ברזיל, אבל מי שייעדר הוא קשר טוטנהאם סנדרו. קאקה שעושה גם הוא סימנים של חזרה למומנטום במילאן, נעדר מהסגל ובאופן מאוד לא מפתיע חלוצה של אתלטיקו מדריד דייגו קוסטה, שהעדיף לייצג את נבחרת ספרד והעדיף לוותר על המדינה שבה התגורר, לא קיבל זימון.

לואיז פליפה סקולארי מאמן נבחרת ברזיל במסיבת עיתונאים. רויטרס
מבסס הפעם את הסגל בעיקר על שחקנים מחוץ לברזיל. סקולארי/רויטרס

בסך הכול זימן סקולארי 22 שחקנים לסגל, כשרק שניים מהם משחקים בברזיל זאת מכיוון שהליגה המקומית נמצאת לקראת השלבים המכריעים שלה. כמו כן הבהיר המאמן שהשוער הראשון לקראת המשחק מול הונדורס יהיה שוערה של אתלטיקו מיניירו ויקטור. ברזיל תפגוש את הונדורס במיאמי ב-16 בנובמבר ושלושה ימים לאחר מכן היא תשחק בטורונטו נגד צ'ילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully