וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל אילת ניצחה את ברק נתניה 74:86

הקבוצה של קטש חזרה לנצח עם תצוגה נפלאה של אפיק ניסים (14 נק' ברבע השלישי, 23 ו-7 אס' במשחק). 29 לפרימן בנתניה

לאחר שספגה הפסד כואב במלחה להפועל ירושלים במחזור הקודם, שבה הערב (חמישי) הפועל אילת למסלול הניצחונות, כשגברה בביתה 74:86 על ברק נתניה. הקבוצה של עודד קטש הוליכה לאורך מרבית המשחק, והשיגה את הבריחה שלה בזכות רבע שלישי ענק של אפיק ניסים, בו הפגיז הגארד 14 נקודות, וסיים את המשחק עם 23 נקודות ו-7 אסיסטים. הקבוצה של רובי בלינקו קיבלה הצגה מראשון פרימן במשחק ענק (29 נקודות ו-13 ריבאונדים), אבל גם היא לא הספיקה והיא רושמת הפסד שני ברציפות.

שחקן הפועל תאילת אפיק ניסים. ניב אהרונסון
עוד הצגה גדולה שלו. ניסים/ניב אהרונסון

מהלך המשחק

שולמן העלה את האורחים על הלוח, אבל אילת הגיבה עם ריצת 4:14 בזכות דקות טובות של אפיק ניסים ויינסי גייטס. שולמן הגיב עם שלשה והוציא מעט את נתניה מההלם, פרימן המשיך לקחת את המשחק ההתקפי של האורחים על גבו וצימק ל-18:13 בסיום הרבע הראשון. רודריק פתח טוב את הרבע השני ועם ארבע נקודות מהירות העלה את היתרון של המארחים ל-9. אורלנד ענה עם שלשה, אבל דאנק נפלא של רודריק קבע 22:30. פרימן, מי אם לא הוא, המשיך לאמלל את ההגנה של אילת, ויחד עם שולמן ואוקויה הוביל את נתניה למהפך וליתרון 31:33 במחצית.

שחקן ברק נתניה יהוא אורלנד. מגד גוזני
לא הצליחו לחזור ברבע האחרון. אורלנד/מגד גוזני

ווטפורד פתח את הרבע השלישי עם שלשה כדי להחזיר את היתרון לאילת, חנוכי הוסיף ארבע נקודות רצופות וניסים קבע 37:42 למארחים. אפיק ניסים החל לחמם את היד, והימם את נתניה עם 14 נקודות ברבע השלישי שהטיס את אילת ליתרון 53:64 לפני הרבע האחרון. ניסים המשיך ללהוט גם ברבע הרביעי עם שלשה נוספת שהעלתה את היתרון ל-15, אך פרימן ושולמן סירבו לוותר והורידו את הפיגור לחד ספרתי. דווקא אז פספסה נתניה את אנטון קזרנובסקי שנותר פנוי מחוץ לקשת וצלך שלשה גדולה וקבע 65:78. אילת הורידה את הרגל מהגז עד לסיום ואיפשרה לאורלנד וחבריו לצמק מעט, ובסיום זה 74:86 לאילת.

שחקן הפועל אילת טרנס רודריק. ניב אהרונסון
תפס פיקוד בהתקפה. רודריק/ניב אהרונסון

סטטיסטיקה

קלעו להפועל אילת: אפיק ניסים 23 (3 מ-4 לשלוש) ו-7 אסיסטים, טרנס רודריק 18 ו-6 ריבאונדים, יינסי גייטס 11 ו-7 ריבאונדים, קווין פאלמר 10 ו-7 ריבאונדים, כריסטיאן ווטפורד ואנטון קזרנובסקי 7 נקודות כל אחד, ניצן חנוכי 6, פלין קליימן 2, ניב ברקוביץ' (5 אסיסטים) ויונתן קרוגלי 1 כל אחד.

קלעו לברק נתניה: ראשון פרימן 29 (11 מ-17 מהשדה) ו-13 ריבאונדים, יהוא אורלנד 18, אייל שולמן 13 ו-8 אסיסטים, סטן אוקויה 7 ו-8 ריבאונדים, קני בוינטון 4 (2 מ-9 מהשדה), ניר כהן 3, יועד בית יוסף, בנט דייויס ודניאל דנינו שיחקו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully