וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס: נדאל, דג'וקוביץ' ופדרר עלו לרבע הגמר

המדורג 1 בעולם גבר על יאנוביץ', נולה הסתבך נגד איזנר אבל ניצח בשלוש מערכות, והשוויצרי גבר על פיליפ קולשרייבר

רגע לפני שעונת 2013 בטניס מסתיימת, נובאק דג'וקוביץ' ממשיך לשפר עמדות והערב (חמישי) הוא העפיל לרבע הגמר בטורניר פריס היוקרתי (פרסים בסך 2.646 מיליון דולר). נולה שמופיע כמדורג שני פגש את ג'ון איזנר ואחרי המערכה הראשונה נראה היה שהוא בדרך להדחה מוקדמת, אבל הוא התעשת בשתיים הבאות וחגג ניצחון תוך שעה ו-50 דקות.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
התעשת בדיוק בזמן. דג'וקוביץ'/רויטרס

במערכה הראשונה אף אחד לא הצליח להשיג שבירה והשניים נגררו לשובר שוויון שבסיומו ניצח האמריקאי 5:7. אלא ששתי המערכות הבאות היו חד צדדיות כמעט לחלוטין כשדג'וקוביץ' טייל עם 1:6, 2:6 והדיח את האמריקאי (16 בעולם) שמוקדם יותר השנה ניצח את יריבו ברבע הגמר בסינסינטי. מי שיחכה לדג'וקוביץ' בשלב הבא הוא סטניסלס ואווינקה, שניצח את ניקולס אלמגרו (12 בטורניר) 3:6, 2:6. רפאל נדאל היה האחרון לשחק הערב כשהוא פגש את ייז'י יאנוביץ' הפולני וניצח אותו תוך שעה ו-43 דקות 5:7, 4:6.

דויד פרר טניסאי ספרדי. רויטרס
עלה למאזן 1:5 על סימון. דויד פרר/רויטרס

לרוג'ר פדרר הסיבוב השלישי היה הרבה יותר נוח כשהשוויצרי שמדורג חמישי בטורניר פגש את פיליפ קולשרייבר וניצח תוך 63 דקות את פיליפ קולשרייבר הגרמני (23 בעולם) 3:6, 4:6. הפנומן שמנסה להציל משהו מהעונה הנוכחית חגג ניצחון שמיני בקריירה על יריבו ושמר על מאזן נקי מהפסדים.

גם את דויד פרר ניתן יהיה למצוא בשלב רבע הגמר. הספרדי המצוין פגש את ז'יל סימון (15 בטורניר) ולא השאיר לו הרבה סיכוי עם ניצחון 2:6, 3:6 תוך שעה ורבע שהעלה את מאזן המפגשים ביניהם ל-1:5. פרר יפגוש בשלב הבא את תומאס ברדיך הצ'כי (6), שעבד קשה לפני שגבר על מילוש ראוניץ' הקנדי (10) בשתי מערכות אחרי שעה ו-56 דקות. המערכה הראשונה הסתיימה עם שובר שוויון פרוע, אותו ניצח ברדיך 13:15. במערכה השנייה הוא ניצח 4:6. חואן מרטין דל פוטרו התגבר על גריגור דימיטרוב 6:3, 3:6, 4:6. רישאר גאסקה גבר 3:6, 2:6 על קיי נישיקורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully