וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: מכבי נתניה ניצחה 1:2 את הפועל אשקלון

חסן (91) כבש בפנדל לאחר טעות קריטית של צוות השיפוט. מכבי הרצליה דרסה 0:5 את אום אל פאחם ונדבקה למוליכה

one

המחזור התשיעי בליגה הלאומית יצא לדרך, עם חמישה משחקים, כשבמוקד מכבי נתניה ניצחה 1:2 דרמטי את הפועל אשקלון, כתוצאה מטעות שיפוט קריטית בתוספת הזמן. מכבי הרצליה ריסקה 0:5 את מכבי אום אל פאחם, ותפסה מקום בצמוד לנתנייתים.

שחקני מכבי נתניה חוגגים. קובי אליהו
הפעם היתה סיבה למסיבה. שחקני מכבי נתניה/קובי אליהו

מכבי נתניה - הפועל אשקלון 1:2

מתברר שמשחקי כדורגל של מכבי נתניה הם דבר מותח מאוד. אחרי שבשבוע שעבר הקבוצה בעטה בדלי והפסידה למכבי הרצליה, גם הערב (שישי) בבית, מול הפועל אשקלון ולעיני 2,800 צופים, זה היה מותח מהרגיל.

קובי חסן, שנכנס כמחליף במחצית, עורר את נתניה לאחר דקות חלשות. חסן מסר נהדר לרן רול בדקה ה-51, רול העביר רוחב ועידן שריקי חיבר בין הכדור למשקוף. את הריבאונד נגח שריקי פנימה, 0:1 לנתניה. אשקלון לחצה, וזה השתלם, כשכדור חופשי של יחיאל צגאי הגיע לראש של אוסיי מוואלי, שעשה 1:1 בדקה ה-87.

חשבנו שנתניה שוב בעטה בדלי, אבל לצוות השיפוט היו תוכניות אחרות. בדקה ה-91 הכדור פגע בידו של חיים מלכה. השופט עמית אלנקווה פסק נכון, על בעיטה חופשית מחוץ לרחבה. אבל לקוון משה פרץ היו מחשבות שונות. פרץ עדכן את אלנקווה, שנאלץ לפסוק על כדור עונשין מ-11 מטרים. קובי חסן אמר תודה ותרגם את הטעות לכדי 1:2 דרמטי, וניצחון של נתניה שהשאיר את הקבוצה של יוסי מזרחי בפסגת ליגת המשנה.

עם שריקת הסיום בעלי אשקלון פרוספר אזגי השתולל, פרץ לכר הדשא עד שכמעט בלתי ניתן היה לעוצרו. יום לא טוב גם לאיגוד השופטים, לעיני יו דאלאס ביציע.

מכבי אום אל פאחם - מכבי הרצליה 5:0

רפי עמוס (14), אבי חי (17), עומר רפס (44) וידן זריס (45+) העלו את הקבוצה של תומר קשטן ל-0:4 לפני ההפסקה, וזריס התכבד בצמד עם השני שלו, בדקה ה-81. אום אל פאחם, הקבוצה שכמעט והתחילה את העונה בליגה א', ממש לא שייכת לליגה הלאומית. הרצליה המרסקת ממשיכה להיצמד למוליכה, עם 18 נקודות לעומת 19 של נתניה. אילולא טעות השיפוט במשחק המוליכה, הרצליה היתה זו שמסיימת את הערב במקום הראשון בליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אייל לחמן מאמן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
עונה רעה מאוד עד כה. אייל לחמן/ברני ארדוב

הפועל ראשון לציון - הפועל רמת גן 1:0

אייל לחמן ממשיך את הפתיחה הנוראית שלו עם הקבוצה מעיר היין, כשהפעם גם היורדת מהלאומית עשתה סיבוב על הראשל"צים. יוסי אסייג היה עם השער היחיד במשחק, בדקה ה-73. ראשון לציון מתחת לקו האדום, עם חמש נקודות מתוך 27 אפשריות. האורדונים טיפסו למקום השביעי.

הכח עמידר רמת גן - מכבי אחי נצרת 1:1

להכח: אוטורגו אוזנאווה (35); לאחי: אלן מסודי (45).

בני לוד - בית"ר תל אביב/רמלה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully