וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערעור התקבל: בני יהודה לא תוענש בגין גזענות אוהדיה

31.10.2013 / 15:52

בית הדין קיבל את טיעון הקבוצה לפיו מטרת האוהדים היתה לפגוע בדמאיו וביטל את הקנס. קשטן מתכנן 3 שינויים מול בית"ר

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל החליט היום (חמישי) לזכות את בני יהודה מהאישום של קריאות גזעניות של אוהדיה במשחקה מול מכבי פתח תקוה. כזכור, בני יהודה עמדה לדין בניגוד להמלצת התובע והנהלת המועדון טענה שהקריאות הגזעניות נועדו כדי להזיק ליו"ר משה דמאיו, כחלק ממחאת האוהדים נגדו. היום החליטו הדיינים עמי פזטל, רותי ליטבק ונזדי חלבי לקבל את הערעור וביטלו את הקנס שהטילו עליהם בסך 20,000 שקל.

משה דמאיו מנכ"ל בני יהודה. קובי אליהו
יכול לנשום לרווחה. משה דמאיו/קובי אליהו

בהחלטת הדיינים נכתב בין השאר: "לאור העובדה ששני הצדדים שלפנינו מבקשים מבית הדין לקבל את הערעור, החלטנו לקבל בהסכמה את ערעור המערערת (בני-יהודה ת"א) בנושא ההליך של הבאתה לדיון בעניין הקריאות הגזעניות".

"בנסיבות אלה אנו פטורים מלהכריע הפעם, במקרה ספציפי זה , בהתנגשות שבין סמכות בית הדין לדון באישום שלא הועלה בפניו, לבין סמכות התובע להחליט מתי ואת מי להעמיד לדין באותו אישום עצמו".

משה דמאיו עצמו הגיב להחלטה ואמר: "אני שמח מאוד שהערעור שלנו התקבל". יחד עם זאת, בית הדין החליט להשאיר על כנו את הקנס בסך 5,000 שקל שהטיל על הקבוצה בשל זריקת כוס מים של אחד האוהדים לכר הדשא.

הקבוצה ערכה הערב את האימון הטקטי המסכם לקראת משחק החוץ בטדי. על פי התרגול באימון מסתמן שהמאמן דרור קשטן יערוך שוב מספר שינויים בהרכב. איציק עזוז ישוב להרכב ויפתח בעמדת המגן הימני, כאשר עוז ראלי יוסט שוב לקישור. בחלק הקדמי מתכנן קשטן מיני מהפכה כאשר אמיר עגייב, גיל יצחק ואור ברוך שפתחו בתיקו נגד הפועל רעננה במחזור שעבר, ירדו לספסל ובמקומם יפתחו יורו לאמין ואדם הרפקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully