וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בליגת העל: קרב צהריים בעיר היין

31.10.2013 / 13:44

אחרי ההפסד המרגיז לחימקי מוסקבה, תתארח הפועל ירושלים בראשון לציון (14:00, ספ' 5), במסגרת המחזור הרביעי המפוצל

המחזור הרביעי בליגת העל, שכזכור מתפרס על פני שישה תאריכים שונים, יימשך מחר (שישי) במשחק בו תארח מכבי ראשון לציון את הפועל ירושלים (14:00, ספורט 5). הכתומים מגיעים למשחק אחרי שני הפסדי ליגה רצופים שהובילו את המערכת לצרף את הגארד הנהדר ואנדר בלו, שהגיע לישראל אך לא ישותף נגד ירושלים. בתוך כך, בראשון לציון הגיעו לסיכום כספי עם דווין מיטשל על סיום דרכו והשחקן עזב את הקבוצה.בקבוצה מקווים לשיפור ביכולת משני המשחקים האחרונים, בעיקר בנושא קבלת ההחלטות.

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. מגד גוזני
משחק חמישה בעשרה ימים. בראד גרינברג/מגד גוזני

ההפסד לחימקי מוסקבה הגיע להפועל ירושלים באמצע התחושה כי הקבוצה החלה לצאת לדרך חדשה. בבירה יודעים שאם ינצחו את ראשון לציון ולא ייכנסו לרצף של הפסדים, אז המשחק נגד הקבוצה הרוסית לא ישנה יותר מדי, ולכן דירגו את המשחק בבית מכבי כחשיבות גבוהה. השחקנים של בראד גרינברג יגיעו די עייפים לעיר היין, לאחר ששיחקו שתי הארכות ביורוקאפ, כשהמשחק יהיה השלישי ברצף המטורף של חמישה משחקים ב-10 ימים, כשבצוות המקצועי כבר החלו להתלונן על נושא זה.

בריאן הופקינס: "אנחנו רוצים וצריכים את הניצחון מחר על ירושלים. תמיד ניצחון בית, במיוחד אם הוא ראשון לעונה יהיה נהדר עבורנו". עוד הוסיף על היריבה: "הפועל ירושלים היא קבוצה טובה, אחת הטובות בליגה והיו לנו משחקי הכנה לא פשוטים מולם. אבל ראינו שהכול יכול לקרות בליגה וכל קבוצה יכולה לנצח, אנחנו נגיע מחר עם המון רוח לחימה ורצון לנצח".

המספר הנוסף

2 - דקות בלבד קיבל אדם אריאל בשני המשחקים האחרונים, לאחר שלפני כן פתח בכל המשחקים של ירושלים.

3 - שחקנים של ירושלים שיחקו מעל 40 דקות במשחק היורוקאפ נגד חימקי.

4 - שלשות מ-7 נסיונות קלע בריאן הופקינס מראשון לציון ברבע האחרון נגד הפועל תל אביב.

יעמוד למבחן: דרור חג'ג'. היכולת של ראשון לציון הייתה רעה מאוד בשני המחזורים האחרונים, כשבין השחקנים שפחות תפקדו היה הרכז הותיק. אם מתן חרוש רוצה להפתיע את ירושלים, הוא חייב לקבל את חג'ג' שניצח את נס ציונה במחזור הפתיחה.

דרור חג'ג' שחקן מכבי ראשון לציון. ניב אהרונסון
ישחזר את היכולת מהמחזור הראשון? דרור חג'ג'/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully