וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאן גיגס מועמד לאמן את ווילס, יונייטד מתנגדת

גיגס המשמש כשחקן-עוזר מאמן ביונייטד צפוי לקבל הצעה, אך באולד טראפורד מייעדים לו את משרת המנג'ר ומתנגדים בתוקף

זמן קצר לפני שהודיע על פרישה מאימון, סימן אלכס פרגוסון את המועמדים לרשת את כסאו במנצ'סטר יונייטד, וטען כי "ריאן גיגס יאמן ביונייטד אחרי הפרישה". מאז סר אלכס הספיק לעזוב את אולד טראפורד, דייויד מויס נבחר להחליפו, וגיגסי הפך לעוזר מאמן-שחקן, אך תוכנית החומש של יונייטד כנראה לא השתנתה. על פי דיווחים בווילס, בהתאחדות הכדורגל המקומית סימנו את גיגס כמועמד בכיר להתמנות למאמן הנבחרת, אך כבר קיבלו מסרים שליליים מיונייטד, שמייעדים לגיגס את משרת המנג'ר בעתיד.

מאמן מנצ'סטר יונייטד, דייויד מויס, עם שחקן הקבוצה ריאן גיגס. GettyImages
בקרוב יחליף אותו? גיגס ומויס/GettyImages

מאמנה הנוכחי של נבחרת ווילס, כריס קולמן, צפוי לעזוב בקרוב את תפקידו לאחר שקיבל הצעה מפתה מקריסטל פאלאס, אותה הוא מתכוון לקבל. בווילס כבר עסקו ברשימת המועמדים להחליפו, וגיגס היה הראשון שהוזכר, אך יונייטד כבר הבהירה כי תסכל כל ניסיון לגרום לעזיבתו של הסמל. כעת מוזכרים שמותיהם של קרייג בלאמי וטוני פוליס.

על פי אותם דיווחים "גיגס נעשה מעורב יותר ויותר בכל הקשור להחלטות המקצועיות במועדון". כעת, כשהחבל סביב צווארו של דייויד מויס הולך ומתהדק בעקבות פתיחת העונה האיומה בפרמיירליג (לאחר 9 מחזורים היא ממוקמת במקום השמיני בלבד), ביונייטד לא מתכוונים לשחרר את מי שעשוי בבוא היום לקבל קידום לעמדת המנג'ר.

גיגס, שיחגוג בנובמבר הקרוב יום הולדת 40, החל להשתלב בצוות המקצועי של יונייטד בקיץ האחרון, כשמונה לעוזר-מאמן שחקן. גיגס הצטרף למנצ'סטר יונייטד ב-1987 ובעונה שעברה ציין את ההופעה ה-1,000 שלו במדים האדומים. הוא זכה עם הקבוצה ב-13 אליפויות, ארבעה גביעים ופעמיים בליגת האלופות. בראשית חודש מרץ חתם גיגס על חוזה חדש לעונה נוספת, שצפויה להיות האחרונה בקריירת המשחק שלו. כעת נראה שגיגס צפוי להמשיך בצוות המקצועי של מנצ'סטר יונייטד גם אחרי הפרישה העתידית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully