וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיורנטינה תקפה את השופט: "הוא צעיר מדי בשביל זה"

לסגולים היו טענות קשות לשופט, שהרחיק את קואדראדו שטען להכשלה ב-2:1 לנאפולי. בניטס: "מעדיף לדבר על כדורגל"

גם אחרי המחזור העשירי בסרייה A, המצב בצמרת נותר על כנו. רומא הלוהטת שמרה על מאזן מושלם, יובנטוס הביסה 0:4 בקלות את קטאניה, והמשחק המרכזי בין נאפולי לפיורנטינה הסתיים ב-1:2 לפרטנופי, לא לפני שגרם למהומה בסיום. שחקני הרכש של נאפולי שוב סיפקו את הסחורה, כשחוסה קאייחון (12) ודריס מרטנס (36) כבשו. ג'וזפה רוסי הלוהט רק השווה זמנית עם פנדל מדויק בדקה ה-28, אך לסגולים היו בסיום טענות קשות לשופט, שהרחיק את חואן קואדראדו בדקה ה-90 לאחר התחזות ברחבה. לטענתה של פיורנטינה, באותו אירוע הגיע לה פנדל, והסבירו כי ההרחקה הייתה מופרכת.

ג'וזפה רוסי שחקן פיורנטינה בועט פנדל. רויטרס
טענות קשות. רוסי/רויטרס

נשיא פיורנטינה אנדראה דלה ואלה תקף בסיום: "השופט הזה צעיר, כנראה צעיר מדי מכדי לנהל משחק שכזה. בדקה ה-91 אני זקוק למישהו עם ניסיון, לא לילדון. אני רוצה שמישהו יסביר לי איך זה לא היה פנדל. לשופט לא היה אומץ".

מאמן הויולה וינצ'נזו מונטלה ניסה להימנע מלבקר את השופטים בסיום. "אמרתי לשחקנים שלא יתנהגו כמו קורבנות. חבל, כי הגיע לנו פנדל והיינו יכולים להשוות, אבל אם נתרכז רק בזה נשכח שהיה משחק מצוין שלנו".

בצד המנצח, רפא בניטס אמר: "הראינו הרבה אופי, לא שיחקנו כדורגל גדול, אבל הגנו כמו שצריך. פנדל לפיורנטינה? השופטים מחליטים, ועכשיו יבחנו מחדש את המהלך הזה. אני מעדיף לדבר על כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully