וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולסה: "לא אחתום בתנאים שלהם. מי ישלם כאלה סכומים?"

31.10.2013 / 8:18

קשר חיפה התאמן, אך לא צפוי להיות בסגל ושוחח עם חבריו בעקבות סירובו לחתום. בוקולי: "רק יחד נצא מהמצב הזה"

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: יותם בן דוד

בצל הפיצוץ עם אייל גולסה, וההחלטה של מכבי חיפה שלא לפגוע בשחקן בעקבות ההחלטה שלו, מתברר כי במועדון החליטו להוציא את גולסה מהתוכניות המקצועיות של הקבוצה. המשמעות: גולסה יאבד את מקומו בהרכב, וכלל לא בטוח שייכלל בסגל במשחקים הקרובים. גולסה התאמן עם חיפה היום.

"כל עוד זה המצב, גולסה סיים את דרכו במכבי חיפה. אין לנו כוונה לבנות על שחקן שלא רוצה להיות כאן בשנים הקרובות. במחיר הזה, אפשר לקדם שחקנים מוכשרים לא פחות כמו ריאן, עטא וגוזלן שמחכים לדקות", אמר גורם בכיר במועדון אתמול. גולסה שוחח עם חבריו בעקבות המקרה ואמר להם: "לא אחתום בתנאים שלהם. קבוצות לא ישלמו מיליון וחצי יורו. השכר לא היה הבעיה". אגב, סוכנו של השחקן, דדה חדד, הודיע לשחר כי ינסה לקבוע פגישה נוספת. שחר כועס מאוד וייתכן שאף יסרב לפגישה כזאת.

שחקן מכבי חיפה, אייל גולסה. ברני ארדוב
הפרשה מסרבת לגווע. גולסה/ברני ארדוב

אגב, בחיפה ציינו כי למרות האופטימיות ששידרו לפני הפגישה אתמול, הם ידעו שגולסה לא מתכוון לחתום. חלק קטן מהשחקנים צידד בשחקן אתמול, אבל אחרים טענו: "הוא בגד ביענקל'ה שחר בגלל יועצי אחיתופל שכל מה שמעניין אותם זה לגזור קופון. חבל".

כזכור, אתמול פורסם כי במסגרת העיכוב בחתימת החוזה לחיפה הגיעו שמועות שגרסו כי מכבי תל אביב מעוניינת בשחקן. בסביבתו של השחקן הכחישו, אך לא מן הנמנע שפניה רשמית לשחקן תעשה במהלך חודש ינואר. כפי שפורסם אתמול, מלבד נושא סעיף השחרור גם נושא שכרו של השחקן כלל לא סוכם עם המועדון. גולסה קיבל הצעה לחתום על חוזה לשנתיים בסכום שמוערך בכ-400 אלף דולר, אך סירב. "זה סכום מכובד לכל הדעות, תבדקו כמה רפאלוב וקינן היו מרוויחים בגיל שלו ותבינו לבד שהוא היה צריך לחטוף את ההצעה בשתי ידיים", הסבירו במועדון.

במכבי חיפה יכולים להיות מרוצים מתוצאת הדיון המשמעתי אתמול, שקבע כי יציע ג' ייסגר למשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים. הסיבה: בית הדין החליט לבטל את המשחק הנוסף שבו היה אמור להיסגר היציע, והתנה אותו בהתנהגות דומה של הקהל ביציע הזה. "בפעם הבאה שזה יקרה, לא נסתפק במשחק אחד", הבהירו בהתאחדות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה, גוסטבו בוקולי. אדריאן הרבשטיין
מקווה לצאת מהמצב הלא נעים. בוקולי/אדריאן הרבשטיין

מאוחר יותר, התראיין קשר מכבי חיפה גוסטבו בוקולי, והתייחס למצב הרעוע בו נמצאת הקבוצה: "אנחנו צריכים לנצח ולצאת מהמצב הזה, זה לא פשוט. רצינו לצאת למומנטום חדש ולא הצלחנו. אבל רק ביחד נוכל לצאת מהמצב הזה. נוכל להשתפר במשחק הבא ולשנות את זה. אנחנו צריכים לדבר על מה שיש לנו כרגע. כל אחד לעשות הכול כדי שנצא מהמצב הזה".

על היחסים בין השחקנים בחדר ההלבשה: "כולם חברים אחד של השני, אבל זה לא מה שמביא תוצאות. אנחנו צריכים להיות חברים מחוץ למגרש, ולתת תפוקה על המגרש. צריך לשלב בין שניהם".

לגבי אייל גולסה: "יש הנהלה, אנחנו רק עובדים של הקבוצה. המצב עם גולסה פחות טוב, הוא שחקן נהדר, אבל ההנהלה קובעת. מה שלא יהיה, יהיה בסדר".

לגבי מועמדותו לאחי נצרת: "שיחקתי שם שנתיים, ועשר שנים במכבי חיפה. כאן זה בית בשבילי, הבית שלי כאן למרות שאני אוהב את נצרת. אני כאן כדי להישאר, רק כאן אפרוש מכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully