וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ חדש בין גולסה למכבי חיפה: ”מסרב לחתום”

30.10.2013 / 11:39

אחרי שכבר נראה היה שהצדדים בדרך לחתימה, הירוקים הודיעו שהקשר מסרב לחתום על חוזה חדש. סלע המחלוקת: סעיף השחרור לחו”ל שהירוקים דרשו בגובה מיליון וחצי יורו ושכרו של השחקן. ומי עומד מאחורי מחאת הסטיקרים?

one

פיצוץ בין אייל גולסה למכבי חיפה: במועדון הודיעו הבוקר (רביעי) כי הקשר שכבר הודיע על הסכמתו לחתום על חוזה חדש בקבוצה שינה את דעתו והחליט שלא לסכם. הדברים עולים מתוך שיחה נוספת שניהלה הנהלת הקבוצה בראשות הנשיא יעקב שחר ופרקליט המועדון אודי שוחטוביץ' עם השחקן.

גולסה לא מתאמן בנפרד, אבל במהלך האימון כשהמאמן אריק בנאדו חילק את הקבוצה כדי לערוך משחקונים, הקשר התבקש להתאמן בצד. על פי שמועות שעלו לאחרונה במועדון, מכבי תל אביב מחזרת אחר גולסה, אך בסביבתו של הקשר טוענים כי לא הוגשה כל הצעה.

שחקן מכבי חיפה, אייל גולסה. ברני ארדוב
שוב פיצוץ. גולסה/ברני ארדוב

המחלוקת בין הצדדים מגיעה בין השאר על רקע נושא סעיף השחרור של גולסה לחו"ל, אך גם תנאי השכר לא סוכמו עד כה והיוו טריגר למשבר. גולסה אמור היה לחתום על חוזה לשנתיים בלבד ולא לשלוש שנים כפי שנראה היה תחילה.

ממכבי חיפה נמסר בהודעה הרשמית: "על אף שסוכמו התנאים עם הקשר אייל גולסה על הארכת ההסכם במועדון, ועל אף הבטחותיו החוזרות ונשנות לחתום על ההסכם, הודיע הקשר כי אין בכוונתו לחתום על הארכת חוזהו בתנאים שהסכים להם".

לוואלה! ספורט נודע כי בשיחה נוספת שהתקיימה בעניין דרשה חיפה לעגן סעיף שחרור בגובה מיליון וחצי יורו. גולסה, שמסיים חוזה בתום העונה, טען כי לא יחתום על סעיף כזה. סוכנו דדה חדד אמר בנושא: "אנסה למצוא דרך על מנת לגשר בין הצדדים ולהביא להסכם".

כזכור, לפני כשבוע וחצי הגיע גולסה לסיכום על הארכת חוזהו בעונה אחת עד תום עונת 2014/15 והצדדים היו אמורים להיפגש ולחתום. המחלוקת בין הצדדים לגבי הארכת החוזה נמשכה לאורך כל הקיץ כאשר הירוקים נתנו לשחקן למצות את אפשרות היציאה לאירופה. בראשית ספטמבר הושעה גולסה על ידי הנשיא יעקב שחר ונאלץ להתאמן בצד, אך בעקבות התקדמות במגעים השחקן חזר לסגל לאחר כשבועיים וחצי. כזכור, בתחילה דובר על חוזה ארוך טווח לשלוש שנים וגם הפשרה על חוזה לתקופה קצרה לא מנעה את הפיצוץ.

גולסה, 22, רשם 130 הופעות ליגה במדי מכבי חיפה בחמש השנים האחרונות וכבש 12 שערים. בקיץ יהפוך להיות שחקן חופשי והחל מינואר יהיה רשאי לנהל משא ומתן עם כל קבוצה. יחד עם זאת, בשל גילו הצעיר, מכבי חיפה תהיה זכאית לדרוש תמורתו דמי השבחה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מאמן מכבי חיפה, אריק בנאדו. ברני ארדוב
"חייב לגלות נוקשות אם הוא רוצה להצליח". בנאדו/ברני ארדוב

היום ייערך הדיון בעניין התפרעות האוהדים בדרבי וייתכן מאוד שיציע ג' ייסגר בשני המשחקים הקרובים נגד בית"ר ירושלים והפועל עכו. תזכורת: תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף החליט להגיש כתב אישום נגד הקבוצה על סמך דו"ח השופט והמשקיף, זאת בעקבות זריקת חפצים מהיציע למגרש, חלקם גם לעבר שחקני הפועל חיפה. נגד חיפה עומדים עונשים על תנאי: שני משחקי רדיוס או שני משחקים שבהם ייסגר יציע ג' אם מקור ההתפרעות הוא ביציע הזה (מה שאכן קרה). חיפה תודיע במהלך הדיון כי ניסתה למנוע את התופעה באמצעות הנחיה לכוחות האבטחה והשיטור למנוע הכנסת טרופיות, שתייה ושקיות גרעינים ליציע ג' במשחקים הקרובים.

כזכור, אתמול טענו חלק משחקני מכבי חיפה כי "בנאדו חייב לגלות יותר נוקשות אם הוא רוצה להצליח". בחיפה היה מי שאמר אתמול ש"עדיף שהמבקרים יתרכזו במגרש". מעמדו של בנאדו בקבוצה יציב, אך ברור כי הפסד נוסף ברעננה עשוי לחולל משבר גדול מאוד בקבוצה. החלוץ הנבחן ז'אק האמאן לא הותיר רושם מיוחד בסוף השבוע, והוא גם סובל מוירוס שמונע ממנו בינתיים להתאמן. כך או כך, הסיכויים שיחתום נמוכים.


***

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטיקר המחאה של אוהדי מכבי חיפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בימים האחרונים חולקו סטיקרים על ידי אוהדי מכבי חיפה (כמו בתמונה הנ"ל). מאחורי המחאה עומד אוהד חיפאי בשם שגב דדו, מנוי למשחקי המועדון במשך למעלה מ-20 שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully