וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ישראל הפסידה לבלגיה במוקדמות אליפות העולם

הנבחרת של דראגן ג'וקיץ' כבר חזרה מפיגור 9 שערים, אך פתחה ברגל שמאל את הקמפיין שלה לאחר שנכנעה לבסוף 29:28

נבחרת ישראל פתחה הערב (רביעי) את קמפיין מוקדמות אליפות העולם 2015 עם הפסד 29:28 כואב בבלגיה. המארחים הוליכו לאורך כל המשחק, כולל בהפרש של 9 שערים במחצית השנייה. חן פומרנץ כבש שני שערים רצופים והוריד ל-28:26, והבלגים לקחו פסק זמן דקה וחצי לסיום. סמולר הוריד לשער אחד 53 שניות לסיום, ואף חטף כדור והשווה אבל הבלגים כבשו בפנדל 10 שניות לסיום וניצחו את המשחק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאכזב מאוד. ישראל, הערב בבלגיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחר תשוב הנבחרת לארץ ותארח ביום ראשון את הולנד ב'בית מכבי' בראשון לציון. הולנד גברה הערב 20:25 על יוון. כבשו לישראל: אבישי סמולר, חן פומרנץ 6 כ"א, עוז חממי 5 שערים כ"א, אריאל רוזנטל 4, עמית סטלמן 3, עידו טוראל 2, דן נתן, יובל גררה 1 כ"א.

מאמן נבחרת ישראל, דראגן ג'וקיץ' אמר לאחר ההפסד: "חזרנו למעשה משום מקום לשיוויון בשניות האחרונות, והם כבשו שער אכזר מבחינתנו בפנדל. הם שיחקנו הרבה יותר טוב מאיתנו, ולמרות כל מה שקרה ב-10 הדקות האחרונות - הם בהחלט היו ראויים לניצחון הזה. התקשינו מול הגנת ה-0:6 שלהם, אבל למרות זאת הגענו גם למצבים קלים במתפרצות שהיינו צריכים לכבוש והחטאנו. לא שיחקנו טוב בהגנה, אבל כשאני מנתח עכשיו - אם היינו מתחילים דקה או שתיים את החזרה שלנו בדקות הסיום - גם היינו מנצחים. זה המצב, שיחקנו באולם שהיה מלא וביתי, והפסדנו הפסד כואב".

ג'וקיץ' הוסיף: "זה מתסכל, אבל אנחנו צריכים עכשיו לתקן, ולצערי זו המציאות. הולך להיות קשה יותר עבורנו ביום ראשון מול הולנד, בטח אחרי שהם ניצחו את יוון. אנחנו נצטרך להתמודד מול ההגנה המצוינת שלהם, ולעבוד מנטלית עם השחקנים עד למשחק כי כולם כאן עכשיו ב'דאון'. אנחנו נראים את הראש, נרצה לקבל את התמיכה מהקהל הביתי שלנו ולנצח את הולנד. אין לנו זמן לבכות על ההפסד, אם אנחנו רוצים להישאר בתמונת הסיכויים וזה אומר שחייבים ניצחון מול הולנד כדי לאזן את הנקודות בבית".

דראגן ג'וקיץ' מאמן נבחרת ישראל בכדוריד. ניב אהרונסון
מתסל. ג'וקיץ'/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully