וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 3:7 משוגע לריאל על סביליה, שלושער לרונאלדו

אחרי ההפסד בקלאסיקו, הבלאנקוס רקדו על המגרש וסיפקו קונצרט שערים בברנבאו. גארת' בייל הוסיף צמד שערים ובישולים ב-90 דקות, קארים בנזמה חזר לעצמו עם צמד משלו והשלים שביעיה בלתי נשכחת בברנבאו

אחרי ההפסד בקלאסיקו מול ברצלונה, ריאל מדריד חזרה למבצר שלה בברנבאו והביסה הערב (רביעי) את סביליה 3:7 באחד המשחקים הכי פוריים ומשוגעים שנראו בליגה הספרדית בשנים האחרונות. שבעה שערים כבשה ריאל אבל שלושה שחקנים בלבד כבשו במשחק הזה ולכולם היה מה להוכיח על הדשא במדריד. כריסטיאנו רונאלדו, שנפגע מההצהרות האוהדות של ספ בלאטר לליאונל מסי, כבש שלושער והקדיש את השערים בהצדעה לנשיא פיפ"א. גארת' בייל החל לפרוע שטרות עם צמד שערים וצמד בישולים וקארים בנזמה המושמץ השלים את החגיגה עם צמד משלו. איבן ראקיטיץ' עם צמד וקרלוס באקה צימקו לסביליה אך השערים הללו היו כמו טיפה בים על רקע הקונצרט המדהים של הבלאנקוס.

לאחר ההשפלה שחוו מול ברצלונה, אוהדי ריאל קיבלו רגעי נחת בברנבאו, וגם קאמבק של צ'אבי אלונסו, שנכנס כמחליף אחרי שנעדר חמישה חודשים בשל פציעה. הבלאנקוס צימקו את הפער מברצלונה בפסגה לשש נקודות בעקבות הניצחון הזה, לסביליה מנגד זה היה הפסד ראשון אחרי שבעה משחקי ליגה רצופים.

גארת' בייל (במרכז) שחקן ריאל מדריד חוגג. רויטרס
ברוך הבא לברנבאו. גארת' בייל/רויטרס

מהלך המשחק:

דקה 79: גול! אחד המשחקים הפוריים בתולדות הליגה הספרדית נמשך והפעם קארים בנזמה היה זה שהתכבד בצמד כשקיבל הרמה ממרסלו מצד שמאל ונגח מקרוב פנימה. 3:7 לריאל מדריד!

דקה 76: אדום לסביליה! סטפן מ'בייה הורחק אחרי צהוב שני והותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים.

דקה 74: החמצת פנדל! סביליה קיבלה בעיטת עונשין מ-11 מטרים אחרי הכשלה מפוקפקת מאוד של כריסטיאנו רונאלדו אבל איבן רקיטיץ' החטיא מהנקודה הלבנה. עדיין 3:6 לריאל.

דקה 71: גול! כריסטיאנו רונאלדו השלים שלושער מדהים עם בעיטה מחוץ לרחבה שפגעה במגן סביליה וחדרה פנימה. 3:6 אדיר לריאל.

דקה 63: גול! איבן ראקיטיץ' ראה את רונאלדו ובייל כובשים צמדים והשלים גם הוא צמד עם בעיטה נפלאה לחיבורי הקורות של דייגו לופס. 3:5 משוגע לריאל מדריד.

דקה 60: גול! גשם השערים במשחק הזה לא פסק. גארת' בייל המשיך עם ההצגה שלו ובישל את השני שלו לכריסטיאנו רונאלדו, שכבש מקרוב והשלים צמד משלו. 2:5 לריאל.

דקה 53: גול! ריאל מדריד הרגיעה את אוהדיה עם שער רביעי של קארים בנזמה. בייל כוכבש הצמד מצא את החלוץ הצרפתי בתוך הרחבה וזה בעט לפינה בקור רוח. 2:4 מטורף לריאל.

דקה 40: גול! ההגנה של ריאל מדריד שוב פישלה וסביליה השלימה צמד תוך שתי דקות. חאיירו סמפריו מצא את קרלוס באקה בתוך הרחבה והחלוץ הקולומביאני לא התקשה לבעוט מתוך הרחבה לרשת. 2:3 בלבד לריאל.

דקה 38: גול! הקצב המסחרר נמשך והפעם סביליה היא זו שקיבלה פנדל משלה אחרי ספק הכשלה של סרחיו ראמוס ברחבה. איבן ראקיטיץ' לא שאל שאלות וצימק מהנקודה הלבנה. 1:3 לריאל מדריד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד חוגג עם סמי חדירה. רויטרס
הקדיש את השערים שלו לבלאטר. רונאלדו/רויטרס

דקה 32: גול! הקונצרט של ריאל מדריד נמשך. איסקו חדר לרחבה ונדחף על ידי מגן סביליה. השופט הורה על הנקודה הלבנה וממנה רונאלדו לא התקשה לכבוש. 0:3 קליל לריאל מדריד.

דקה 27: גול! ריאל מדריד הכפילה את היתרון ומי כבש? גארת' בייל. הכוכב הוולשי בעט בעיטה חופשית שפגעה במגן סביליה, הטעתה את השוער וחדרה פנימה.

דקה 20: בייל קיבל המון ביטחון אחרי השער שלו והמשיך לבחון את בטו שוער סביליה כשבעיטה חזקה מאוד של הוולשי חלפה מעל השער.

דקה 13: גול! גארת' בייל כבש את שער הליגה השני שלו בריאל מדריד. מהלך קבוצתי מצוין של הבלאנקוס שוב הגיע לבנזמה ששלח כדור ימינה לוולשי, שברגל שמאל בעט לחיבורים. 0:1 מוצדק לריאל.

דקה 3: מצב נהדר לריאל מדריד. התקפה מתואמת של הבלאנקוס הסתיימה עם כדור עומק של בנזמה לאיסקו, שעבר את המגן שלו ומזווית די קשה בעט החוצה. סביליה ניצלה כבר בפתיחה.

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד חוגג. רויטרס
המשחק הכי טוב שלו מאז שהגיע מטוטנהאם. גארת' בייל/רויטרס

משחקים נוספים:

ולנסיה - אלמריה 2:1
לוולנסיה: ז'ונאס (33, בפנדל), לאלמריה: מרקו טורסיגליירי (62), אלייכס וידאל (70).

ויאדוליד - ריאל סוסיאדד 2:2
לוידאוליד: דניאל לארסון (76), חאבי גרה (78). לסוסיאדד: אנטואן גרייזמן (16 ו-53).

אוסאסונה - ראיו וייקאנו 1:3
לאוסאסונה: אוייר (1), אוריול ריירה (13), רוברטו טורס (58). לראיו: אלחנדרו גאלבס (71).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully