וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ההתפרצות: גיא לוזון הורחק ממשחק אחד

המאמן הישראלי הופיע מחויך לבית הדין, שהחליט לא להחמיר עימו. ואן דאם, שמשחק תחת לוזון חושף סודות מחדר ההלבשה

גיא לוזון, שהורחק במהלך משחק הליגה של סטנדרד ליאז' השבוע נגד אנדרלכט, ספג הרחקה מבית הדין של ההתאחדות הבלגית למשחק אחד בלבד. כזכור, קבוצתו דחתה את עסקת הטיעון שהציע בית הדין שבמסגרתו המאמן יורחק משני משחקים ולכן הוא עמד לדין. כזכור, אחרי המשחק לוזון ביקר את השיפוט ואף אמר ש"אנדרלכט מקבלת יחס מועדף מהשופטים". לוזון עצמו הורחק במהלך המשחק אחרי שראה את הקבוצה שלו מאבדת שני שחקנים בכרטיסים אדומים.

מאמן סטנדרד ליאז' גיא לוזון. EuroFootball, GettyImages
יאלץ להיפרד גם מ-200יורו. גיא לוזון/GettyImages, EuroFootball

לוזון עצמו הופיע בפני בית הדין בבריסל כשהוא מחויך מאוד. הוא התנצל על התנהגותו במהלך המשחק. בעקבות העונש שהוטל עליו, הוא יאלץ לראות את משחקה הקרוב של סטנדרד ביום חמישי נגד בוורן מהיציע ויאלץ להיפרד גם מסכום של 200יורו. כעת יוכל לוזון לערער על העונש שקיבל ולהופיע ביום שישי בפני בית הדין.

ובינתיים לוזון זוכה ללא מעט תשבוחות בתוך הקבוצה שלו. ילה ואן דאם הוותיק שמשחק בסטנדרד חשף מעט משיטות העבודה של המאמן הישראלי: "עד לשריקת הפתיחה אנחנו לא יודעים אפילו מי משחק אצל היריבה. מבחינתנו זה משהו חדש. הוא מתמקד רק בקבוצה שלנו ומדבר רק על ההופעה שלנו".

ואן דאם מודה כי "בהתחלה זה היה נראה מוזר. במשחק הראשון שלי תחתיו נגד מכלן לא ממש ידעתי נגד מי אני משחק. אנחנו תמיד מקבלים דגשים, זה ברור. הוא נותן ארבעה או חמישה שמות לגבי מצבים נייחים ומחלק משימות ואז אנחנו מחליטים במגרש מי מכסה את מי". על ההתנהגות של מאמנו הוא אמר: "מחוץ למגרש הוא מאוד שקט. ברגע שהמשחק מתחיל הוא עושה את השינוי והוא פשוט רוצה לנצח. זה לא משנה עבורו אם יש חמישה או 200 אלף איש שיושבים באצטדיון".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully